Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
SÖĞÜT MESLEK YÜKSEKOKULU
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
4,0
Birim Bölüm Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Ön Lisans (Sözlü, Tartışmalı, yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Bu dersin sonunda öğrenci marka ile ilgili temel kavramları ayırt edebilecektir. 5 5 4 4 4 2 5 4 4 4 3 3 3 4
Bu dersin sonunda öğrenci pazarlama iletişimi araçları ile marka yönetiminin ilişkisini kurabilecektir. 5 5 5 3 2 1 4 5 5 5 5 3 3 5
Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetiminin önemini ve ilkelerini öğrenebilecektir.. 5 5 4 5 2 4 5 4 4 4 5 3 4 3
Bu dersin sonunda öğrenci temel marka stratejilerini uygulayabilecektir. 5 5 5 5 3 2 4 5 5 5 5 5 3 5
Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetimi ile ilgili ölçümleme gerçekleştirebilecektir. 5 5 5 5 3 2 4 4 5 5 5 3 3 4
Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. 5 5 4 5 4 2 5 4 4 4 5 3 3 5
Farklı marka türlerini ayırt eder. 5 5 4 4 3 2 4 4 4 4 4 3 3 5
Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. 5 5 4 4 2 1 4 4 4 4 5 3 3 4
Markanın bileşenlerini ayırt eder. 5 5 4 4 4 1 4 4 4 4 4 5 3 3
Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. 5 5 5 5 2 1 4 5 4 4 4 3 3 5
Marka kavramını ve halkla ilişkilerdeki önemini tanımlar. 5 5 4 5 2 2 5 4 4 4 5 3 3 5
Farklı marka türlerini ayırt eder. 5 5 4 4 3 2 4 4 4 4 4 3 3 5
Marka ile kimlik arasındaki ilişkiyi anlar. 5 5 4 4 2 1 4 4 4 4 5 3 3 4
Markanın bileşenlerini ayırt eder. 5 5 4 5 4 1 4 4 4 4 4 5 3 3
Marka kimliğinin nasıl oluşturulacağını ve konumlandırılacağını anlar. 5 5 5 5 1 1 4 5 4 4 4 3 3 5
Ortalama Değer 5 5 4,33 4,47 2,73 1,67 4,27 4,27 4,2 4,2 4,47 3,4 3,07 4,33