Kaynak gösterme yöntemleri çerçevesinde Kaynakçayı yapılandırır |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Bilimsel araştırma yaparken kütüphane, internet, laboratuar, görsel ve yazılı kaynakları en verimli şekilde nasıl kullanacağını belirler |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Bilimsel araştırmaları çıkartarak rapor eder.(Tez, makale, proje vb.) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Bilimsel yazım kurallarına uygun rapor yazabilme |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler literatür tarayabilecek ve atıf yapabileceklerdir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Hipotez, kuram, bilimsel yasa, olgu, gözlem, tümevarım, tümdengelim gibi temel bilimsel kavramları ifade eder |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Bilgi ve bilim kavramlarını tanımlar |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler, alanları ile ilgili bir araştırma önerisi yazabileceklerdir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Öğrenciler, bilimsel araştırma süreci hakkında bilgi sahibi olacaklardır |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |