Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Dijital Pazarlama | İSL359 | 5 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | İŞLETME |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim, sınıf içi tartışma ve proje sunumları |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Tolga ALTINTAŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı dijital pazarlamanın geleceğini şekillendirebilecek eğilimleri anlamaktır. Bu ders, bir firmanın mal ve hizmetlerini etkili bir biçimde pazara sunmak ve e-işletme gerçeğini ve uygulamalarını bir pazarlamacı bakış açısıyla araştırabilmek amacıyla internet, e-posta, mobil ve interaktif TV gibi dijital medyanın nasıl uygulandığına dair bilgiyi geliştirme fırsatı sunacaktır. |
Ders İçeriği |
Dijital pazarlamanın geleceğini şekillendirecek eğilimleri anlayarak, bir işletmenin mal ve hizmetlerini etkili bir şekilde pazara sunmak için dijital unsurlar açısından gerekli donanımlara sahip olmak. |
Ders Kaynakları |
Dijital Pazarlama Stratejileri (Koray Odabaşı)
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Tanıtım | Ders |
2 | Dijital Pazarlamaya Giriş | Ders |
3 | Çevrimiçi Pazaryeri Analizi: Mikro Çevre | Ders |
4 | İnternette Makro Çevre | Ders |
5 | Dijital Pazarlama Stratejisi | Ders |
6 | İnternet ve Pazarlama Karması | Ders |
7 | Dijital Platformlar Yoluyla İlişkisel Pazarlama | Ders |
8 | Sosyal Medya Pazarlaması | Ders |
9 | İçerik Pazarlaması | Ders |
10 | Mobil Pazarlama | Ders |
11 | Arama Motoru Optimizasyonu | Ders |
12 | Dijital Medya Kanallarını Kullanarak Pazarlama İletişimi Uygulamaları | Ders |
13 | Dijital Medya için Kampanya Planlaması | Ders |
14 | Dijital Kanal Performansının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Dijital pazarlama kavramını ve dijital pazarlama ile ilişkili kavramları tanımlayabilecek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Pazarlama ve dijital pazarlama arasında karşılaştırma yapabilecek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Dijital alandaki dönüşümünü tanımlayabilecek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Dijital pazarlama türlerini detaylı şekilde açıklayabilecek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Pazarlama kavramını tanımlayabilecek. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dijital pazarlama kavramını ve dijital pazarlama ile ilişkili kavramları tanımlayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Pazarlama ve dijital pazarlama arasında karşılaştırma yapabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dijital alandaki dönüşümünü tanımlayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dijital pazarlama türlerini detaylı şekilde açıklayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Pazarlama kavramını tanımlayabilecek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |