EN
  • Anasayfa
  • İSL359 Dijital Pazarlama (2024 - 2025 / 5. Yarıyıl)
  • EN
İSL359 - Dijital Pazarlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Dijital Pazarlama İSL359 5 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim, sınıf içi tartışma ve proje sunumları
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Tolga ALTINTAŞ
Ders Veren
Amaç

Bu dersin amacı dijital pazarlamanın geleceğini şekillendirebilecek eğilimleri anlamaktır. Bu ders, bir firmanın mal ve hizmetlerini etkili bir biçimde pazara sunmak ve e-işletme gerçeğini ve uygulamalarını bir pazarlamacı bakış açısıyla araştırabilmek amacıyla internet, e-posta, mobil ve interaktif TV gibi dijital medyanın nasıl uygulandığına dair bilgiyi geliştirme fırsatı sunacaktır.

Ders İçeriği

Dijital pazarlamanın geleceğini şekillendirecek eğilimleri anlayarak, bir işletmenin mal ve hizmetlerini etkili bir şekilde pazara sunmak için dijital unsurlar açısından gerekli donanımlara sahip olmak.

Ders Kaynakları Dijital Pazarlama Stratejileri (Koray Odabaşı)
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tanıtım Ders
2 Dijital Pazarlamaya Giriş Ders
3 Çevrimiçi Pazaryeri Analizi: Mikro Çevre Ders
4 İnternette Makro Çevre Ders
5 Dijital Pazarlama Stratejisi Ders
6 İnternet ve Pazarlama Karması Ders
7 Dijital Platformlar Yoluyla İlişkisel Pazarlama Ders
8 Sosyal Medya Pazarlaması Ders
9 İçerik Pazarlaması Ders
10 Mobil Pazarlama Ders
11 Arama Motoru Optimizasyonu Ders
12 Dijital Medya Kanallarını Kullanarak Pazarlama İletişimi Uygulamaları Ders
13 Dijital Medya için Kampanya Planlaması Ders
14 Dijital Kanal Performansının Değerlendirilmesi ve Geliştirilmesi Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Dijital pazarlama kavramını ve dijital pazarlama ile ilişkili kavramları tanımlayabilecek. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Pazarlama ve dijital pazarlama arasında karşılaştırma yapabilecek. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Dijital alandaki dönüşümünü tanımlayabilecek. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Dijital pazarlama türlerini detaylı şekilde açıklayabilecek. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Pazarlama kavramını tanımlayabilecek. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Dijital pazarlama kavramını ve dijital pazarlama ile ilişkili kavramları tanımlayabilecek. - - - - - - - - - - - -
Pazarlama ve dijital pazarlama arasında karşılaştırma yapabilecek. - - - - - - - - - - - -
Dijital alandaki dönüşümünü tanımlayabilecek. - - - - - - - - - - - -
Dijital pazarlama türlerini detaylı şekilde açıklayabilecek. - - - - - - - - - - - -
Pazarlama kavramını tanımlayabilecek. - - - - - - - - - - - -