Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Fransızca I | TAR237 | 3 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | TARİH |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Dr. Fatih ÇİFTÇİ |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere Fransız Dili ve Fransız Kültürü'nü tanıtmak, başlangıç seviyesinde dil becerisine ulaşmalarını sağlamak. |
Ders İçeriği |
Öğrencilerin selamlaşma ve tanışma konularında beceri kazanmasını sağlamak. |
Ders Kaynakları |
Her Yönüyle Fransızca Dilbilgisi - Yusuf Polat
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | -selamlaşma -tanışma -ad ve soyad sormak (être et s’appeler au singulier du prés. Interrogation avec qui) | Ders |
2 | -kişiyi tanıma -article ile preposition kullanımı -çeşitli miiliyet sıfatlarının kullanımı | Ders |
3 | -Bir kişi hakkında bilgiler alma ; -yaşını, adresini, telefon numarasını sorma (Les articles indéfinis : un/une. Adj possessif au sing. Aller et avoir au sing du prés.) | Ders |
4 | - hoşlandığı şeylerden bahsetmek -internet ortamında yazışmak için arkadaş aramak -Parler de ses goûts | Ders |
5 | -objelerin isimleri -nesnelerin yerini belirleme -üzerinde, altında, arkasında, sağında vb. edatlar | Ders |
6 | Sahiplik belirten mülkiyet sıfatlarını kullanmak -ana renkleri öğrenmek | Ders |
7 | Objeyi karakterize etmek -Fiyatını öğrenmek -Fiyatını belirtmek -sipariş vermek | Ders |
8 | -Nesnelerin yerini göstermek -tesbit etmek -resimdeki kişilerin yerini belirlemek | Ders |
9 | -Bir binanın planı -Bir yer hakkında bilgi edinme | Ders |
10 | -Louvre müzesine gitmek için yol sorma - gidilecek yönü tarif etme -ulaşım aracını kullanma | Ders |
11 | Gezilecek yeri haritada belirlemek - Seyahat edeceklere çeşitli tavsiyeler | Ders |
12 | Haritada bir yer belirlemek - Gidilecek yerin yönlerini belirlemek | Ders |
13 | Bütün üniteyi gözden geçirerek tekrarlama, yardımcı metinler kullanma | Ders |
14 | hikaye okuma | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenci kendini tanıtabilecektir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Kendi hakkında bilgiler verebilecektir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Başkaları hakkında bilgiler verebilecektir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Birisi hakkında sorular sorabilecektir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilecektir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci kendini tanıtabilecektir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kendi hakkında bilgiler verebilecektir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Başkaları hakkında bilgiler verebilecektir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Birisi hakkında sorular sorabilecektir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Geldiği, gittiği ve bulunduğu yer hakkında bilgi verebilecektir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |