Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Proje Yönetimi II | SAS145 | 6 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | HEMŞİRELİK |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, tartışmalı, grup çalışması, sunum/proje |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Fadime ÖZDEMİR |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı Proje yönetimi I kapsamında açıklanan tüm proje yönetim sürecinin farklı proje tiplerinde işlenmesi ve bu doğrultuda Tübitak Öğrenci Projelerinin hazırlanması hedeflenmektedir. Böylece bu derste proje yazılımı, proje organizasyonu, kapsamı, zaman ve maliyetlerini düzenleyebilmeyi, planlayabilme yeteneklerinin gelişmesi hedeflenmektedir. |
Ders İçeriği |
Dersin içeriği; proje tipleri nelerdir, BAP, Tübitak, Kosgeb be bebka projeleri ile Avrupa Birliği Projeleri ve by proje tiplerinin hazırlanmasındaki farklılıklar nelerdir? Öğrenci projeleri nasıl hazırlanır ve yürütülür? Proje nasıl gerçekleştirilir gibi konuları içermektedir. |
Ders Kaynakları |
Tübitak Proje Hazırlama Klavuzları
Proje yazım kılavuzları Harris, J. (2007) Proje Yönetimi, (Çev. Zaman, M.), Hayat Yayınları, İstanbul Proje Yönetimi-İstanbul Üniversitesi-Prof. Dr. Halim Kazan |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | BAP projeleri | Tartışmalı Ders |
2 | BAP projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar | Tartışmalı Ders |
3 | Tübitak Projeleri | Tartışmalı Ders |
3 | Tübitak Projeleri | Tartışmalı Ders |
5 | Tübitak Projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
6 | Avrupa Birliği Projeleri | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
7 | Avrupa Birliği Projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
8 | Ara Sınav Proje süreçleri | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
9 | KOSGEB-BEBKA projeleri | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
10 | KOSGEB-BEBKA projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
11 | Tübitak Öğrenci projeleri | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
12 | Tübitak Öğrenci projelerinin kapsamı | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
13 | Tübitak Öğrenci projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
13 | Tübitak Öğrenci projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek noktalar | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
15 | Proje sunumları | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
15 | Proje sunumları | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Proje tiplerini tanımlar. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
BAP, TÜBİTAK, Avrupa Birliği ve KOSGEB proje tiplerini bilir. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Proje yazım sürecini yönetebilir. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Proje yazım sonrası proje uygulamasını gerçekleştirebilir. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Bir projeyi planlayabilir, yürütebilir ve sonuçlandırabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Proje tiplerini tanımlar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
BAP, TÜBİTAK, Avrupa Birliği ve KOSGEB proje tiplerini bilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Proje yazım sürecini yönetebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Proje yazım sonrası proje uygulamasını gerçekleştirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bir projeyi planlayabilir, yürütebilir ve sonuçlandırabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |