Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki İngilizce II | CGB214 | 4 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | ÇOCUK GELİŞİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Tuba MUMCU |
Ders Veren | |
Amaç |
Temel mesleki kavramların ve İngilizce'de karmaşık dil yapılarının öğrenilmesi |
Ders İçeriği |
Çocuk Gelişimi ile ilgili temel kavramları kapsayan cümleler aracılığı ile İngilizce'den Türkçe'ye ve Türkçe'den İngilizce'ye çeviriler yapılması Çocuk Gelişimi alanında sıkça karşılaşılan konu ve kavramların öğretimi |
Ders Kaynakları |
Her yeni dönem için Çocuk Gelişimi ile ilgili kitaplardan karma kaynak oluşturulmaktadır.
Evans, V., Dooley, J., & Minor, R. (2014). Kindergarten Teacher. Express Publishing |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 14 | 14 | 196 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Final | Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 198 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,76 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Dersin tanıtımı | Ders |
2 | Before the First Day | Tartışmalı Ders Gösterim |
3 | The First Day | Tartışmalı Ders Gösterim |
4 | Arrival | Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama |
6 | Mealtimes | Tartışmalı Ders Grup Çalışması |
7 | Recess | Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması |
8 | Genel tekrar ve Play | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
9 | Stories and Reading | Küçük Grup Tartışması Gösterim |
10 | Naps and Rest | Tartışmalı Ders |
11 | Cleanup and Dismissal | Tartışmalı Ders Küçük Grup Tartışması |
12 | Lesson Plan Formats and Assessing the Lesson | Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama |
13 | Classroom Language: Generating Attention and Generating Repetition | Tartışmalı Ders |
14 | Classroom Language: Checking for Understanding and Genel Tekrar | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
İngilizce'deki karmaşık dil yapılarını anlar ve kullanır. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Küçük Grup Tartışması Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Çocuk Gelişimi ile ilgili temel kavramların İngilizce anlamlarını öğrenir. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler |
Çocuk Gelişimi ile ilgili İngilizce kavramları kullanarak temel düzeyde iletişim kurar. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 | PÇ 2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce'deki karmaşık dil yapılarını anlar ve kullanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Çocuk Gelişimi ile ilgili temel kavramların İngilizce anlamlarını öğrenir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Çocuk Gelişimi ile ilgili İngilizce kavramları kullanarak temel düzeyde iletişim kurar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |