Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Teknoloji Destekli Eğitim | CGB326 | 6 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | ÇOCUK GELİŞİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. ÜMİT KAHRAMAN |
Ders Veren | |
Amaç |
Teknoloji destekli eğitimde kullanılan araç, yöntem ve yaklaşımlara ilişkin bilginin kazanılması ve teknoloji araçlarının etkili olarak kullanılması için gerekli eğitim olanaklarını sağlamaktır. |
Ders İçeriği |
Eğitim ve teknolojiyle ilgili temel kavramlar; eğitimde teknoloji kullanımının önemi; farklı teknolojik araçların (örn., akıllı tahta, masaüstü, dizüstü, tablet, akıllı telefon) eğitimde kullanımı; akıllı tahta, masaüstü, dizüstü, tablet, akıllı telefon gibi teknolojik araçları teknoloji destekli öğretime uygulama örnekleri; düşük ve yüksek teknoloji gerektiren alternatif ve destekleyici teknoloji uygulamaları, web 2.0 araçları |
Ders Kaynakları |
Eğitimde Teknoloji Uygulamaları-Nezih Ünal (Editör)-Pegem Akademi Yayıncılık
M. D. Roblyer, M.D. & Hughes, J. E. (2019). Integrating Educational Technology into Teaching, 8/E. Pearson. ISBN-10: 0134746414 • ISBN-13: 9780134746418 |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2016 - 2017 2018 - 2019 2019 - 2020 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Eğitim teknolojisi | Ders |
2 | Eğitimde teknoloji entegrasyonu | Ders |
3 | Dönüştürücü Teknoloji Entegrasyonunu Öğrenme ve Liderlik | Ders |
4 | Modern Sınıf İçin Teknoloji Kaynakları | Ders |
5 | Sınıf Verimliliği için Teknoloji Aygıtı ve Yazılım Kaynakları | Ders |
6 | Karma ve Çevrimiçi Öğrenim İçin Web Tabanlı Kaynaklar Web Tabanlı İçerik Kaynakları | Ders |
7 | Web Tabanlı İletişim, İşbirliği, Tasarım, Yaratma ve Yapma | Ders |
8 | Ara Sınav | Ders |
9 | Çevrimiçi Öğrenme | Ders |
10 | Harmanlanmış Öğrenme | Ders |
11 | Eğitimde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı | Ders |
12 | Eğitimde Oyunlaştırma | Ders |
13 | Öğrenci Sunumları | Ders |
13 | Öğrenci Sunumları | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Eğitimte teknoloji kullanımı hakkında bilgi edinir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Web 2.0 araçlarını kullanabilir | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Oyunlaştırma ile ders tasarlayabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 | PÇ 2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Eğitimte teknoloji kullanımı hakkında bilgi edinir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Web 2.0 araçlarını kullanabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Oyunlaştırma ile ders tasarlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |