Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Ergenlik Psikolojisi | CGB312 | 6 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | ÇOCUK GELİŞİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Neşe MERCAN |
Ders Veren | |
Amaç |
Ergenlik döneminde ele alınması gereken kavramları tanımak. |
Ders İçeriği |
Bu dersin içeriğinde ergenlik döneminde olan bireyin yetişkinliğe adımlarını atarken sağlam olmasını sağlayan unsurları kavraması yer almaktadır. |
Ders Kaynakları |
Öğretim elemanının ders notları
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Ergenlikte özerklik | Tartışmalı Ders |
2 | Ergenlikte özyeterlik | Tartışmalı Ders |
3 | Ergenlikte sosyal ilişki | Tartışmalı Ders |
4 | Ergenlerde öznel iyi oluş | Tartışmalı Ders |
5 | Ergenlikte kimlik gelişimi | Tartışmalı Ders |
6 | Ergenlikte Benlik saygısı | Tartışmalı Ders |
7 | Ergenlerde öfke ve yönetimi | Tartışmalı Ders |
8 | Ergenlikte yaşam doyumu | Tartışmalı Ders |
8 | Ergenlikte yaşam doyumu | Tartışmalı Ders |
10 | Ergenlerde kariyer gelişimi/gelecek kaygısı | Tartışmalı Ders |
10 | Ergenlerde kariyer gelişimi/gelecek kaygısı | Tartışmalı Ders |
12 | Ergenlerde ruh sağlığı okuryazarlığı | Tartışmalı Ders |
12 | Ergenlerde ruh sağlığı okuryazarlığı | Tartışmalı Ders |
14 | Dersin özeti ve değerlendirilmesi | Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Ergenlik dönemi ile ilişkili kavramları bilir. Bu tanımları tanımlar ve tartışır. | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 | PÇ 2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ergenlik dönemi ile ilişkili kavramları bilir. Bu tanımları tanımlar ve tartışır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |