EN
  • Anasayfa
  • CGP232 Çocuklukta Sosyal Duygusal Öğrenme (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
CGP232 - Çocuklukta Sosyal Duygusal Öğrenme
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Çocuklukta Sosyal Duygusal Öğrenme CGP232 4 2 + 1 3,0 Pdf
Birim Bölüm
ÇOCUK GELİŞİMİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Zeynep APAYDIN DEMİRCİ
Ders Veren
Amaç

Sosyal duygusal öğrenmeye yönelik bilgi beceri tutum kazandırmaktır. Ayrıca çocuklar için sosyal duygusal öğrenmeyi destekleyici etkinlikler hazırlamaya yönelik yeterlik kazandırmaktır.

Ders İçeriği

Sosyal duygusal öğrenme yaklaşımları, öz farkındalık, öz yönetim, sosyal farkındalık, ilişki kurma ve karar verme becerileri ve çocuklara yönelik sosyal duygusal öğrenmeyi destekleyici etkinlikler hazırlamaktır.

Ders Kaynakları Yıldız Bıçakçı, M. ve Apaydın Demirci, Z. (Ed.). (2023). Sosyal ve Duygusal Öğrenme. Ankara: Nobel Yayınevi
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Sosyal duygusal öğrenmenin tanımı Ders
2 Sosyal duygusal öğrenmenin önemi Ders Tartışmalı Ders Küçük Grup Tartışması
3 Sosyal duygusal öğrenmenin alt boyutları Ders Tartışmalı Ders Küçük Grup Tartışması
4 Öz farkındalık Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
5 Öz yönetim Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
6 Sosyal farkındalık Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
7 ilişki kurma becerileri Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
8 Ara sınav Sözlü
9 Sorumlu karar verme
10 Sosyal duygusal öğrenmenin gelişim alanları ile ilişkisi Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
11 Sosyal duygusal öğrenme programları Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
11 Sosyal duygusal öğrenme programları Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
13 Sosyal duygusal öğrenmeyi destekleyen etkinlikler Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
13 Sosyal duygusal öğrenmeyi destekleyen etkinlikler Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
13 Sosyal duygusal öğrenmeyi destekleyen etkinlikler Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması
16 final Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
sosyal duygusal öğrenme yaklaşımlarını bilir. Ödev / Proje Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
çocuklara yönelik sosyal duygusal öğrenmeye yönelik etkinlik hazırlar. Ödev / Proje Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
çocuklara yönelik sosyal duygusal öğrenmeye yönelik etkinlik uygular. Ödev / Proje Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
sosyal duygusal öğrenmenin gelişim alanları ile ilişkisini kavrar. Ödev / Proje Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
sosyal duygusal öğrenmenin önemini kavrar. Ödev / Proje Küçük Grup Tartışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
sosyal duygusal öğrenme yaklaşımlarını bilir. - - - - - - - - - - - - -
çocuklara yönelik sosyal duygusal öğrenmeye yönelik etkinlik hazırlar. - - - - - - - - - - - - -
çocuklara yönelik sosyal duygusal öğrenmeye yönelik etkinlik uygular. - - - - - - - - - - - - -
sosyal duygusal öğrenmenin gelişim alanları ile ilişkisini kavrar. - - - - - - - - - - - - -
sosyal duygusal öğrenmenin önemini kavrar. - - - - - - - - - - - - -