Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Seminer | TDE6900 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI - DR |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Sunum |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Türk Dili ve Edebiyatına dair bir meseleyi sözlü olarak sunabilme. |
Ders İçeriği |
Öğrenciler tarafından yapılan sunumlar |
Ders Kaynakları |
Sarısu, Ayhan. (2018) Etkili Tez ve Rapor Yazım ve Sunum Teknikleri Pratik El Kitabı, Ankara
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 3 | 14 | 42 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 8 | 24 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 6 | 18 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 3 | 14 | 42 |
Ödev 1 | Ödev 1 | 14 | 1 | 14 |
Ödev 2 | Ödev 2 | 1 | 1 | 1 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 14 | 1 | 14 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 197 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,73 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
1 | Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |