EN
  • Anasayfa
  • İST208 Teknik İngilizce II (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
İST208 - Teknik İngilizce II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Teknik İngilizce II İST208 7 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İSTATİSTİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Orhan GÖÇÜR
Ders Veren
Amaç

Teknik İngilizce I dersinin devamı olan bu ders öğrencinin akademik ve sonrasında endüstriyel tasarım hayatından İngilizce iletişim kurmasının güçlenmesini hedeflemektedir.

Ders İçeriği

Makale yazma teknikleri, makale çeşitleri, rapor yazma, öz geçmiş yazma, okuduğunu anlama, telefon konuşmaları,endüstriyel tasarım alanında çok kullanılan terimler gibi konular işlenmektedir.

Ders Kaynakları A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler
Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman
Ders notları
A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler
Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman
Ders notları
A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler
Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman
Ders notları
A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler
Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman
Ders notları
A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler
Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman
Ders notları
A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler
Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman
Ders notları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Akademik yayınlar ve yayınların kullanımı
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar
Tenseleri kullanır.
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar
Tenseleri kullanır.
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar
Tenseleri kullanır.
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar
Tenseleri kullanır.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir - - - - - - - - - - - - - - -
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar - - - - - - - - - - - - - - -
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar - - - - - - - - - - - - - - -
Tenseleri kullanır. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir - - - - - - - - - - - - - - -
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar - - - - - - - - - - - - - - -
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar - - - - - - - - - - - - - - -
Tenseleri kullanır. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir - - - - - - - - - - - - - - -
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar - - - - - - - - - - - - - - -
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar - - - - - - - - - - - - - - -
Tenseleri kullanır. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar - - - - - - - - - - - - - - -
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir - - - - - - - - - - - - - - -
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar - - - - - - - - - - - - - - -
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar - - - - - - - - - - - - - - -
Tenseleri kullanır. - - - - - - - - - - - - - - -