Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Teknik İngilizce II | İST208 | 7 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | İSTATİSTİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Orhan GÖÇÜR |
Ders Veren | |
Amaç |
Teknik İngilizce I dersinin devamı olan bu ders öğrencinin akademik ve sonrasında endüstriyel tasarım hayatından İngilizce iletişim kurmasının güçlenmesini hedeflemektedir. |
Ders İçeriği |
Makale yazma teknikleri, makale çeşitleri, rapor yazma, öz geçmiş yazma, okuduğunu anlama, telefon konuşmaları,endüstriyel tasarım alanında çok kullanılan terimler gibi konular işlenmektedir. |
Ders Kaynakları |
A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY)
Konuyla ilgili makaleler Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman Ders notları A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY) Konuyla ilgili makaleler Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman Ders notları A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY) Konuyla ilgili makaleler Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman Ders notları A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY) Konuyla ilgili makaleler Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman Ders notları A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY) Konuyla ilgili makaleler Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman Ders notları A First Course In Technical English Students Book1 (Lynette Beardwood, Hugh templeton,) Students Book 2 (Martin WEBBER) English Gramer in Used (Raymond MURPHY) Konuyla ilgili makaleler Brieger, N. & Comfort, J., 2000, Technical Contacts.James K., Jordan R., Matthews A.J, 1998, Listening Comprehension & Note-taking, Collins ELT: London.Johnson, K., 1991, Communicate in Writing, Longman Ders notları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Akademik yayınlar ve yayınların kullanımı |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | |||
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | |||
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | |||
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | |||
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | |||
Tenseleri kullanır. | |||
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | |||
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | |||
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | |||
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | |||
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | |||
Tenseleri kullanır. | |||
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | |||
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | |||
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | |||
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | |||
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | |||
Tenseleri kullanır. | |||
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | |||
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | |||
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | |||
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | |||
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | |||
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | |||
Tenseleri kullanır. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tenseleri kullanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tenseleri kullanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tenseleri kullanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler essay yazma, seminere katılma, araştırma, dinleme, not alma ve akademik okuma hakkında bilgi sahibi olurlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine kendi görüşlerini de belirten metinler yazar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü tartışmalarda yer alır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir konu üzerine sözlü sunumlar yapar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Akademik bir metinde fikirler arası ilişkiyi tespit edebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Görüşlerin açıkça belirtildiği ve / veya ima edildiği akademik metinleri anlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bu ders öğrencinin İngilizce iletişim kurmasını, akademik ve teknik konularda İngilizce konusunda daha donanımlı olmasını sağlar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tenseleri kullanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |