| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Yönlendirilmiş Grup Çalışması II | İST322 | 7 | 2 + 1 | 5,0 |
| Birim Bölüm | İSTATİSTİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ |
| Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Serpil TÜRKYILMAZ (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Bu ders öğrencilere grup çalışması ile özgün bir çalışmayı planlama, araştırma, yazma ve sunma becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. |
| Ders İçeriği |
Proje konularının belirlenmesi, kaynak tarama, projenin hazırlanması, raporlanması ve sunumu. |
| Ders Kaynakları |
Proje konusu ile ilgili tüm kaynaklar.
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Proje konusunun belirlenmesi (1) | Tartışmalı Ders |
| 2 | Proje konusunun belirlenmesi (2) | Tartışmalı Ders |
| 3 | Kaynak tarama | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 4 | Araştırmada yol gösterecek temel kaynakçanın belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 5 | Temel kaynakçanın tartışılması(1) | Tartışmalı Ders |
| 6 | Temel kaynakçanın tartışılması(2) | Tartışmalı Ders |
| 7 | Temel kaynakçanın tartışılması(3) | Tartışmalı Ders |
| 8 | Temel kaynakçanın tartışılması ve çalışmanın sınırlarının belirlenmesi | Tartışmalı Ders |
| 9 | İlgili kaynakları düzenleme | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 10 | Gelişme raporlarını hazırlama (1) | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 11 | Gelişme raporlarını hazırlama (2) | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 12 | Çalışmanın uygulama alanlarının tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 13 | Raporun son haline getirilmesi | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 14 | Çalışmanın sözlü olarak sunulması | Tartışmalı Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| İstatistiğin temel alanı ile ilgili bir konuyu tartışabilme | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
| Bilgilerini eleştirel bakış açısı ile birleştirerek problem çözebilme | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
| Bilimsel kaynakları etkin olarak kullanabilme | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
| Edindikleri bilgileri yazılı olarak derleyebilme | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | |
| Çalışmayı sözlü olarak sunabilme | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |