Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
II. Yabancı Dil IV (Almanca IV) | REH344 | 6 | 6 + 0 | 6,0 |
Birim Bölüm | TURİZM REHBERLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Örgün sınıfta ders |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Bilge ÜNAL |
Ders Veren | |
Amaç |
II. Yabancı dil Almanca öğretimi IV. |
Ders İçeriği |
II. yabancı dil Almanca öğretimi IV. |
Ders Kaynakları |
3. A Grammatik Sprachniveau A1 - A2 Übungsgrammatik Deutsch als Fremdsprache Schubert Verlag Leipzig ISBN 978-3-941323-09-4
2. Begegnungen A2+ Deutsch als Fremdsprache Anne Busch/Szilvia Szita Integriertes Kurs- und Arbeitsbuch Schubert Verlag Leipzig, ISBN 978-3-929526-89-9 1. Grammatik aktiv A1-B1 Cornelsen Verlag 4. Berliner Platz 2 Deutsch im Alltag A 2 Teil 2 Klett Verlag |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Konu başlıkları, ders akışı ve içeriği bilgilendirme | Ders Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası |
2 | örgün | Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
3 | örgün sınıfta 2. yabancı dil Almanca IV. ders | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Grup Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Deutsche Aussprache | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
alltaegliche-formelle-informelle Sprachfaehigkeiten | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Vaka Çalışması Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. verstehen, Wortschatz A 2.1. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Benzetim Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. + Grammatik, Present Perfekt, Konjunktiv II., Passiv, Adjektive. A 2.1. | Yazılı Sınav | Ders Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Benzetim Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Kommunikation A 2.1. | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Problem Çözme Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Benzetim Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Deutsche Aussprache | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
alltaegliche-formelle-informelle Sprachfaehigkeiten | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. verstehen, Wortschatz A 2.1. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Deutsch als Fremdsprache A 2.1. + Grammatik, Present Perfekt, Konjunktiv II., Passiv, Adjektive. A 2.1. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kommunikation A 2.1. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |