1 |
Matematik, fen bilimleri ve kendi alanı ile ilgili yeterli düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme becerisine sahip olur. |
2 |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri problem çözmede kullanabilir, analitik ve stratejik düşünerek uygulamaya geçirebilir. |
3 |
Alanı ile ilgili konularda bireysel sorumluluklara ve ekip çalışmasının getireceği sorumluluklara açık olur. |
4 |
Bireysel bilgi ve becerileri, alanı ile ilgili kişi ve kurumlara düşüncelerini uygulamalı, deneysel, yazılı ve sözlü olarak aktarabilir, onlara çözüm önerisi sunabilir. |
5 |
Bir yabancı dili temel düzeyde bilgi sahibi olacak şekilde anlayabilir ve kullanabilir. |
6 |
Alanı ile ilgili konuların gerektirdiği düzeyde bilgi ve teknolojilerini kullanabilir. |
7 |
Alanı ile ilgili konulardaki yenilikleri ön planda tutar, etik, deneysel değerlere uygun, iş sağlığı ve güvenliği ile iş hukuku çerçevesinde değerlendirme ve yorum yapabilir. |
8 |
Çevreye, sosyal sorumluluğa, kaliteye ve yenilikçiliğe her şart altında önem verir, verileri ilgili doğrultuda toplayabilir. |
9 |
Alanı ile ilgili konularda edindiği bilgi ve becerileri sürekli geliştirebilmeli, yenilik ve gelişmeleri takip ederek ömür boyu öğrenmeye açık şekilde eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilir ve sorgulayabilir. |
10 |
Alanıyla ilgili çalıştığı kurumdaki mühendis ve işçi arasındaki koordinasyonu düzenleyebilir ve yönetebilir. |
11 |
Alanıyla ilgili projeleri okuyabilir ve değerlendirebilir. |
12 |
Alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar programı, çizim programı ve teknolojilerini kullanabilir. |
13 |
Alanıyla ilgili kalite kontrol deneylerini yapabilir ve raporlarını yorumlayabilir. |
14 |
Alanıyla ilgili 2 ve 3 boyutlu düşünebilir, çizim yapabilir. |
15 |
Alanıyla ilgili kullanılabilecek yapı malzemeleri tanıyabilir ve kullanabilir. |