1 |
Sağlık sektörü alanında temel düzeyde bilgilere sahiptir. |
2 |
Karar, uygulama ve davranışlarında işletmecilik ve yönetim alanına ilişkin edindiği bilgileri kullanma becerisine sahiptir. |
3 |
Sağlık Kurumları İşletmeciliği alanına ilişkin bilgileri analiz etme, yorumlama ve değerlendirme becerisine sahiptir. |
4 |
Kendisine verilen mesleki görev ve sorumlulukları yerine getirebilir. |
5 |
Uygulamada karşılaşılan ya da öngörülemeyen sorunlar için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir. |
6 |
Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel olarak değerlendirir. |
7 |
Öğrenme gereksiniminin sürekliliğini kavradığını gösterir. |
8 |
Öğrenme gereksinimlerine yönelik programlara katılıma açık olur. |
9 |
Sağlık Kurumları İşletmeciliği alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarabilir. |
10 |
Çalışma arkadaşlarına yardıma yatkındır. |
11 |
En az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar yabancı dil bilgisine sahiptir. |
12 |
Alanının gerektirdiği en az temel düzeyde bilgisayar, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
13 |
Kurumsal, iş ve toplumsal etik değerlere uygun davranır. |
14 |
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
15 |
Değişime ve yeniliğe açıktır. |