1 |
Sosyal hizmetler alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir. |
2 |
Sosyal hizmetler alanında karşılaşılabilecek sorunları öngörür ve tedbirler alabilir. |
3 |
Etkin iletişim kurma beceresine sahiptir. |
4 |
Ülkesindeki sosyal yapıyı tarif edebilir. |
5 |
Sosyal meseleleri analiz edebilme ve çözüm getirebilme yeteneğine sahiptir. |
6 |
İnsanın gelişimini ve sosyal çevresi ile etkileşimini tanımlar. |
7 |
Sosyal hizmetlere ilişkin ulusal ve uluslararası mevzuatı bilir. |
8 |
Sosyal politika ve programları anlatabilir. |
9 |
Görüşme ilke ve tekniklerini bilir. |
10 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanabilir. |
11 |
Rapor yazma ve sunuma ilişkin süreçleri tanımlar. |
12 |
Sınıf, ırk, cinsiyet, yaş, cinsel eğilim, din, kültür, hayata bakış ve beklentiler açısından birey, grup ve toplumların farklılıklarına saygı duyar. |
13 |
Görev, yetki, hak ve sorumluluklarını, mesleki etik, insan hakları ve sosyal adalet ilkeleri çerçevesinde tanımlar. |
14 |
Sosyal hizmet alanının doğasının zorunlu kıldığı disiplinler, uzmanlıklar ve kurumlar arası işbirliğinin gerektirdiği ekip çalışması ilkelerini tanımlar. |
15 |
Dünyadaki sosyal olayları ve sorunları takip eder. |