Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
(2024 - 2025) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Elektrik-Elektronik Mühendisliği - Lisans (yüz yüze)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Öğrenciler kontrol sistemlerinin kararlılık, geçici hal cevabı ve kalıcı hal hatası özelliklerini Bode ve Nyquist eğrileriyle analiz edecektir - - - - - - - - - - - -
Ele alınan sistemi temsil edebilecek uygun bir transfer fonksiyonu elde etmek için test girişleri tasarlayacak, deneyler yapacaktır. - - - - - - - - - - - -
Frekans cevabı yöntemlerini kullanarak geri, ileri ve geri-ileri faz kompansatörleri tasarlayacaktır. Kontrol edilebilirlik ve gözlenebilirlik kavramlarını öğrenecek; durum geri-beslemesi ve gözleyici temelli denetleyiciler tasarlayacaktır. - - - - - - - - - - - -
Frekans cevabı yöntemlerini kullanarak geri, ileri ve geri-ileri faz kompansatörleri Matlab ve Simulink kullanarak kontrol sistemlerin geçici ve kalıcı hal özelliklerini göstermek için kapalı-çevrimli kontrol sistemlerinin bilgisayar benzetimlerini elde etmek. - - - - - - - - - - - -
Öğrenciler kontrol sistemlerinin kararlılık, geçici hal cevabı ve kalıcı hal hatası özelliklerini Bode ve Nyquist eğrileriyle analiz edecektir - - - - - - - - - - - -
Ele alınan sistemi temsil edebilecek uygun bir transfer fonksiyonu elde etmek için test girişleri tasarlayacak, deneyler yapacaktır. - - - - - - - - - - - -
Frekans cevabı yöntemlerini kullanarak geri, ileri ve geri-ileri faz kompansatörleri tasarlayacaktır. Kontrol edilebilirlik ve gözlenebilirlik kavramlarını öğrenecek; durum geri-beslemesi ve gözleyici temelli denetleyiciler tasarlayacaktır. - - - - - - - - - - - -
Frekans cevabı yöntemlerini kullanarak geri, ileri ve geri-ileri faz kompansatörleri Matlab ve Simulink kullanarak kontrol sistemlerin geçici ve kalıcı hal özelliklerini göstermek için kapalı-çevrimli kontrol sistemlerinin bilgisayar benzetimlerini elde etmek. - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -