| Kaynak gösterme yöntemleri çerçevesinde Kaynakçayı yapılandırır |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bilimsel araştırma yaparken kütüphane, internet, laboratuar, görsel ve yazılı kaynakları en verimli şekilde nasıl kullanacağını belirler |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bilimsel araştırmaları çıkartarak rapor eder.(Tez, makale, proje vb.) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bilimsel yazım kurallarına uygun rapor yazabilme |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Öğrenciler literatür tarayabilecek ve atıf yapabileceklerdir. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Hipotez, kuram, bilimsel yasa, olgu, gözlem, tümevarım, tümdengelim gibi temel bilimsel kavramları ifade eder |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Bilgi ve bilim kavramlarını tanımlar |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Öğrenciler, alanları ile ilgili bir araştırma önerisi yazabileceklerdir |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Öğrenciler, bilimsel araştırma süreci hakkında bilgi sahibi olacaklardır |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
| Ortalama Değer |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |