EN
  • Anasayfa
  • MOS114 Teknolojiyle Öğrenme (2024 - 2025 / 2. Yarıyıl)
  • EN
MOS114 - Teknolojiyle Öğrenme
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Teknolojiyle Öğrenme MOS114 2 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
GRAFİK TASARIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Sözlü ve görsel anlatım, sunum, tartışma.
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Melih ERGEN
Ders Veren
Amaç

Teknoloji Destekli Öğrenme, hız veya yakınlık gibi bilgi ve iletişim teknolojilerinin özelliklerini öğrenme veya bilgi gibi öğretim özellikleriyle birleştirir. Şöyle ki. öğretimin kapsamını geleneksel sınıfın ötesine genişletmeye izin verir. konuların teorik ve pratik kısımlarına yaklaşmak için yeni formüller sağlar.

Ders İçeriği

Uzaktan Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Teknoloji, Teknoloji Merkezli Ağ Kuramları, Kuramsal Yaklaşımlar, Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru, Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları, Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu, Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler

Ders Kaynakları Ders Notu
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Uzaktan Eğitim Ders
2 Uzaktan Eğitim ve Teknoloji Ders
3 Teknoloji Merkezli Ağ Kuramlar Tartışmalı Ders
4 Kuramsal Yaklaşımlar Tartışmalı Ders
4 Kuramsal Yaklaşımlar Tartışmalı Ders
4 Kuramsal Yaklaşımlar Tartışmalı Ders
7 Öğretim Tasarımından Öğrenme Tasarımına Doğru Tartışmalı Ders
8 Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları Tartışmalı Ders
8 Uzaktan Eğitimde İçeriğin Eşzamanlı ve Eşzamansız Sunumunda Kullanılabilecek Web 2.0 Araçları Tartışmalı Ders
10 Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu Tartışmalı Ders
10 Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu Tartışmalı Ders
10 Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu Tartışmalı Ders
10 Uzaktan Eğitimin İçeriklerinin Teknoloji Destekli Eşzamanlı Sunumu Tartışmalı Ders
14 Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılabilecek Teknolojiler Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Uzaktan eğitim alanında teknoloji odaklı kuramları uygulamaya yansıtabilir, Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Teknoloji destekli eşzamanlı ve eşzamansız bir dersi tasarımlayabilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Uzaktan eğitimde öğrenme ve öğretme süreçlerini teknoloji tabanlı uygulamalarla zenginleştirebilir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Uzaktan eğitim alanında teknoloji odaklı kuramları uygulamaya yansıtabilir, - - - - - - - - - - - - - -
Teknoloji destekli eşzamanlı ve eşzamansız bir dersi tasarımlayabilir. - - - - - - - - - - - - - -
Uzaktan eğitimde öğrenme ve öğretme süreçlerini teknoloji tabanlı uygulamalarla zenginleştirebilir. - - - - - - - - - - - - - -