• Anasayfa
  • MOS204 Halkla İlişkiler (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
MOS204 - Halkla İlişkiler
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Halkla İlişkiler MOS204 3 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüzyüze eğitim
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Bir iletişim biçimi olarak halkla ilişkiler disiplinine yönelik kavramların tanınması, halkla ilişkilerin işleyiş biçimlerinin açıklanmasıdır.

Ders İçeriği

Bu derste, Halkla İlişkilerin Kavramsal Çerçevesi, Halkla İlişkilerde İzlenen Amaçlar Ve Temel İlkeler, Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan İletişim Araçları ve İşletmelerde Halkla İlişkiler Bölümünün Faaliyetleri gibi konular yer almaktadır.

Ders Kaynakları TENGİLİMOĞLU, D., Öztürk, Y. , İşletmelerde Halkla İlişkiler, Seçkin Yayınları, Ankara, 2004
Açıldığı Öğretim Yılı 2014 - 2015 2015 - 2016
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri 0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri 0
Destek Dersleri 0
Ek Dersler 0
Kategori 0
Mesleki Seçmeli Dersler 0
Temel Meslek Dersleri 0
Uygulama Dersleri 0
Uzmanlık / Alan Dersleri 0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Halkla İlişkilerin Kavramsal Çerçevesi, Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi
2 Halkla İlişkilerde İzlenen Amaçlar Ve Temel İlkeler
3 İşletmelerde Halkla İlişkiler Biriminin Örgütlenmesi
4 İşletmelerde Halkla İlişkiler Bölümünün Faaliyetleri.
5 Halkla İlişkilerde Yönetim Süreci
6 Halkla İlişkiler Yönetiminde Hedef Kitle
7 Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan İletişim Araçları
8 Halkla İlişkilerde İmaj Ve İmaj Yönetimi
9 Kriz Yönetiminde Halkla İlişkiler.
10 Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluk Anlayışı
11 Halkla İlişkiler Ve Sponsorluk
12 Halkla İlişkiler Ve Sosyal Medya
13 Halkla İlişkiler ve Kurumsal Kültür
14 Halkla İlişkiler ve Lobicilik
Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Kamular, hedef gruplar ve hedef kitle arasındaki farkları tanımlar.
Bir etkinlik ya da kampanyanın seslendiği hedef kitleyi analiz edebilir.
Halkla ilişkilerde grup çalışmalarının önemi bağlamında kişisel çalışma yöntemlerini yeniden düzenler.
Halkla ilişkilerde herhangi bir etkinliği planlayabilir.
Halkla ilişkilerin temelinin planlamaya ve araştırmaya dayalı olduğunu hatırlar.
ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Kamular, hedef gruplar ve hedef kitle arasındaki farkları tanımlar. - - - - - - - - - - - - - - -
Bir etkinlik ya da kampanyanın seslendiği hedef kitleyi analiz edebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Halkla ilişkilerde grup çalışmalarının önemi bağlamında kişisel çalışma yöntemlerini yeniden düzenler. - - - - - - - - - - - - - - -
Halkla ilişkilerde herhangi bir etkinliği planlayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Halkla ilişkilerin temelinin planlamaya ve araştırmaya dayalı olduğunu hatırlar. - - - - - - - - - - - - - - -