| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Finansal Okuryazarlık | MOS226 | 4 | 2 + 0 | 2,0 |
| Birim Bölüm | SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | |
| EBS Koordinatörü | |
| Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Yusuf Bahadır KAVAS |
| Amaç | |
| Ders İçeriği | |
| Ders Kaynakları |
Finansal Ekonomik Çözümler, Doç.Dr.Hüseyin YILMAZ, Murat Kitabevi, Ankara, 2017
Finansal Ekonomik Çözümler, Doç.Dr.Hüseyin YILMAZ, Murat Kitabevi, Ankara, 2017 Finansal Ekonomik Çözümler, Doç.Dr.Hüseyin YILMAZ, Murat Kitabevi, Ankara, 2017 |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2019 - 2020 2020 - 2021 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Ara Sınav 1 | 40 |
| Toplam | 40 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Final | %60 |
| Toplam | %60 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
| Toplam | %100 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 5 | 1 | 5 |
| Final | Final | 7 | 1 | 7 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 40 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 1,57 | |||
| AKTS | 2,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Finans okuryazarlığına giriş | |
| 2 | Sigortacılık sektöründe finansal hizmet üretimine ilişkin sorunlarF | |
| 2 | Sigortacılık sektöründe finansal hizmet üretimine ilişkin sorunlar | Ders |
| 3 | Uluslararası finans merkezi olmak ve istanbul | |
| 4 | Gizemli bir kavram:finans okuryazarlığı | |
| 5 | Belediyelerin Tahvil ile Finansmanı | |
| 6 | Finans ve Seçim | |
| 7 | Vize Sınavı | |
| 8 | Finans ve Ticaretin Potansiyel Coğrafyası | |
| 9 | Finansa ilişkin vaatler yerine getirilebilir mi | |
| 10 | Bitcoin'e yatırım yapılabilir mi ? | |
| 11 | Enflasyonla mücadelede sosyo-kültürel boyut | |
| 12 | asgari ücret artışının muhtemel etkileri | |
| 13 | işsizlik nasıl azaltılabilir | |
| 14 | Final Sınavı |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |