MET219 - İş Organizasyonu ve Atölye Çalışmaları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İş Organizasyonu ve Atölye Çalışmaları MET219 3 2 + 2 6,0 Pdf
Birim Bölüm
METALURJİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Mecit KARADAĞ
Ders Veren
Amaç

Mesleki bir konuda yapılacak çalışmayı organize edebilme ve iş akışını yönlendirme tekniğinin öğretilmesi.

Ders İçeriği

Konu belirleme, teorik araştırma, çalışma programının hazırlanması, uygulama.

Ders Kaynakları Öğretim elemanının ders notları
Açıldığı Öğretim Yılı 2015 - 2016 2016 - 2017 2019 - 2020
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri 0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri 0
Destek Dersleri 0
Ek Dersler 0
Kategori 0
Mesleki Seçmeli Dersler 0
Temel Meslek Dersleri 0
Uygulama Dersleri 0
Uzmanlık / Alan Dersleri 0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 10 1 10
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 10 1 10
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 2 14 28
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 10 2 20
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 10 2 20
Final Final 10 1 10
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 15 1 15
Uygulama 1 Uygulama 1 10 1 10
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 15 1 15
Uygulama 1 Uygulama 1 10 1 10
Final Final 10 1 10
Toplam İş Yükü (Saat) 326
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 12,78
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Ders İşlenişi Hakkında Bilgi ve Konu Belirleme Ders
2 Konu Belirleme Çalışması Ders
3 Teorik Hazırlık Ders
4 Teorik Hazırlık Ders
5 Yapılacak Çalışmaların Belirlenmesi ve Çalışma Programının Oluşturulması Ders
6 Uygulama Laboratuar
7 Uygulama Laboratuar
8 Ara Sınav, Uygulama Laboratuar
9 Uygulama Laboratuar
10 Uygulama Laboratuar
11 Uygulama Laboratuar
12 Sonuçların Değerlendirilmesi Ders
13 Sonuçların Değerlendirilmesi ve Rapor Hazırlama Ders
14 Sunum Ders Seminer
Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Araştırma tekniğinin öğretilmesi Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Yapılacak çalışmada iş akışını belirleyebilme Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Program dahilinde çalışma Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Belirlenen konu ile ilgili uygulama bilgisi Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Araştırma tekniğinin öğretilmesi - - - - - - - - - - - - - - -
Yapılacak çalışmada iş akışını belirleyebilme - - - - - - - - - - - - - - -
Program dahilinde çalışma - - - - - - - - - - - - - - -
Belirlenen konu ile ilgili uygulama bilgisi - - - - - - - - - - - - - - -