| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Seminer | BM5900 | 3 + 0 | 7,5 |
| Birim Bölüm | BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - YL |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Uğur YÜZGEÇ |
| Ders Veren | Prof. Dr. Cihan KARAKUZU Prof. Dr. Uğur YÜZGEÇ |
| Amaç |
Öğrencilere belirli bir konuda sunum yapabilme becerisi kazandırmak |
| Ders İçeriği |
Seminer konularının sözlü sunum şeklinde yapılması ve rapor olarak sunulması |
| Ders Kaynakları |
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tez Yazım Kılavuzu
Creswell, J.W. (2009). Research design: Quantitative, qualitative, and mixed methods approaches. 3rd ed. Thousand Oaks, CA: Sage. |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
100
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 14 | 42 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 7 | 14 | 98 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 4 | 14 | 56 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 196 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,69 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Sunum konularının belirlenmesi | Ders Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 9 | Bireysel çalışma | Sınıf Dışı Çalışma |
| 14 | Sunumlar | Ders Tartışmalı Ders Seminer |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Verilen bir konuyu araştırma becerisi kazanma | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
| Verilen bir konu hakkında sunum yapabilme | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Verilen bir konuyu araştırma becerisi kazanma | - | - | - | - | - | 3 | 5 | 2 | - | 4 | ;
| Verilen bir konu hakkında sunum yapabilme | - | - | - | - | - | 3 | 2 | 5 | - | 4 | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | 3 | 3,5 | 3,5 | - | 4 |