Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | EEM5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Ahmet Fevzi SAVAŞ Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM Doç. Dr. Sinan TEMEL Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇİLLİYÜZ Prof. Dr. Arslan ÜNAL Doç. Dr. Eylem PEHLİVAN Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN Doç. Dr. Rahmiye Zerrin YARBAY Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Dr. Öğr. Üyesi Yıldırım BAYAZIT Prof. Dr. Mehmet KURBAN Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT |
Ders Veren | Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Dr. Öğr. Üyesi Gürhan ERTAŞGIN Prof. Dr. Mehmet KURBAN Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÜNALDI |
Amaç |
Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi |
Ders İçeriği |
Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi |
Ders Kaynakları |
Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
veri tabanları |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması |
4 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması |
7 | Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar |
7 | Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar |
7 | Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar |
7 | Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar |
7 | Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Grup Çalışması Laboratuar |
13 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
13 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
13 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
13 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
13 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Laboratuar Beyin Fırtınası Grup Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |