EN
BSİ224 - Bankacılıkta Müşteri İlişkileri ve Uygulamaları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Bankacılıkta Müşteri İlişkileri ve Uygulamaları BSİ224 3 2 + 0 2,0 Pdf
Birim Bölüm
BANKACILIK VE SİGORTACILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İbrahim ALKARA
Ders Veren
Amaç

Dersin amacı öğrencilere müşteri ilişkileri yönetimi modellerini ve bankacılık sektöründeki uygulamalarını örnek olaylar yardımıyla anlatmaktır.

Ders İçeriği

müşteri ilişkileri yönetimi kavramı, elektronik CRM yazılımlar, bankacılıkta CRM modelleri ve örnekler, Şikayet yönetimi, ilişkisel pazarlama ve uygulamaları.

Ders Kaynakları Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS 2,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Ders tanıtımı ve tanışma
2 Pazarlama anlayışları ve Müşteri ilişkileri
3 Yeni Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkilerinin Ortaya çıkış Nedenleri
4 Müşteri ilişkilerinin tanımlanması ve MİY projelerinin planlaması ve uygulaması
5 Müşteri verilerinin oluşturulması, yönetilmesi ve kullanımı
6 Müşteri portföyünün yönetimi
7 MİY ve müşteri deneyimi ile Müşterilere değer yaratılma süreci
8 Arasınav Haftası ve MİY ve müşteri deneyimi ile Müşterilere değer yaratılma süreci Tartışmalı Ders
9 Müşteri kazanma stratejileri
10 Müşteri tutma ve geliştirme stratejileri
11 MİY performansında network yönetimi
12 MİY ve bilgi teknolojileri
13 Müşteri Şikayetleri ve Yönetim Süreci
14 final sınavı ve Müşteri Şikayetleri ve Yönetim Sürec Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemi kavranır Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Veritabanına dayalı pazarlama uygulamaları incelenir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Müşteri şikayetleri ve sadakat programları tanımlanır Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Müşteri ilişkileri türleri ve stratejileri tanımlanır Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Müşteri İlişkileri Yönetiminin bir pazarlama stratejisi olarak önemi kavranır - - - - - - - - - - - -
Veritabanına dayalı pazarlama uygulamaları incelenir. - - - - - - - - - - - -
Müşteri şikayetleri ve sadakat programları tanımlanır - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkileri türleri ve stratejileri tanımlanır - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -