| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Öğretmenlik Uygulaması (Pedagojik Formasyon) | PFE402 | 8 | 1 + 8 | 10,0 |
| Birim Bölüm | HEMŞİRELİK |
| Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. ÜMİT KAHRAMAN |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Eğitim kurumlarında günlük etkinlik programında yer alan etkinliklere katılma ve planlama, gerekli eğitsel materyalleri hazırlama, uygulamada kullanabilme, değerlendirme ve portfolyo hazırlama becerileri kazandırmaktır. |
| Ders İçeriği |
Uygulamanın yapıldığı okuldaki öğretim etkinlikleri, yöntemleri, sınıf kontrolünün gözlemlenmesi, etkinlik planlanması ve uygulanması |
| Ders Kaynakları |
Bozdoğan, Z. (2004). Etkili Öğretmenlik Eğitimi. Ankara: Nobel Yayıncılık.
Selçuk, Z. (2001). Okul Deneyimi ve Uygulama. Ankara: Nobel Yayıncılık. Bozdoğan, Z. (2004). Etkili Öğretmenlik Eğitimi. Ankara: Nobel Yayıncılık. Selçuk, Z. (2001). Okul Deneyimi ve Uygulama. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 10,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Ders Hakkında Açıklamalar | Ders |
| 2 | Gözlem ödevleri | Sınıf Dışı Çalışma |
| 3 | Gözlem Ödevleri | Sınıf Dışı Çalışma |
| 4 | Gözlem Ödevleri+Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Rol Yapma / Drama Vaka Çalışması |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| 7 | Etkinlik Planlarının Hazırlanması ve Uygulanması | Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Sınıftaki etkinlikleri ve etkinliklerin uygulanma şeklini gözlemler. | |||
| Sınıf gözlem ve etkinlik planlama dosyalarını hazırlar. | |||
| Hazırladığı planları veya planlardaki etkinlikleri uygular. | |||
| Uygulamalar sonra aldığı geribildirimler ile etkinliklerini, uygulama yöntemini ve sınıf yönetimini değerlendirir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sınıftaki etkinlikleri ve etkinliklerin uygulanma şeklini gözlemler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Sınıf gözlem ve etkinlik planlama dosyalarını hazırlar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Hazırladığı planları veya planlardaki etkinlikleri uygular. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Uygulamalar sonra aldığı geribildirimler ile etkinliklerini, uygulama yöntemini ve sınıf yönetimini değerlendirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |