• Anasayfa
  • SCT108 3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı II (2021 - 2022 / 2. Yarıyıl)
  • EN
SCT108 - 3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı II SCT108 2 2 + 2 4,0 Pdf
Birim Bölüm
SERAMİK VE CAM
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Mine POYRAZ
Ders Veren
Amaç

Öğrencilere bir sanat disiplini olan seramiğin, temel üretim tekniklerini uygulamalı olarak göstermek ve kendilerinin de uygulama becerisi kazanmalarını sağlamaktır.

Ders İçeriği

"Seramik çamuru; elle şekillendirmeye yardımcı malzemeler; form tasarımları örnek alınarak seramik çamurunu serbest elle şekillendirme; bireysel yaratıcılığı sınırlamadan özgün seramik formlar oluşturabilme; seramik çamurunu kullanarak serbest şekillendirme yöntemi ile iki veya üç boyutlu biçim tasarımları oluşturma.

Ders Kaynakları Seramik Temel Sanat Eğitimi 2, Ayşegül Türedi Özen Anadolu Üniversitesi Yayınları Eskişehir, 2002
Açıldığı Öğretim Yılı 2014 - 2015 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri 0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri 0
Destek Dersleri 0
Ek Dersler 0
Kategori 0
Mesleki Seçmeli Dersler 0
Temel Meslek Dersleri 0
Uygulama Dersleri 0
Uzmanlık / Alan Dersleri 0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 2 14 28
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 2 14 28
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 3 1 3
Final Final 3 1 3
Toplam İş Yükü (Saat) 104
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 4,08
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Genel ders tanıtımı
2 Seramik Maske araştırmaları ve eskiz çalışmaları
3 Seramik Maske maket çalışmaları
4 Seramik Maske uygulamaları
5 Seramik Maske uygulamaları
6 Ana Tanrıça araştırmaları ve eskiz çalışmaları
7 Ana Tanrıça maket çalışmaları
8 Vize.Ana Tanrıça uygulamaları
9 Ana Tanrıça uygulamaları
10 Ana Tanrıça uygulamaları
11 Özgün Ana Tanrıça eskiz çalışmaları
12 Özgün Ana Tanrıça uygulamaları
13 Özgün Ana Tanrıça uygulamaları
14 Bisküvi Pişirimi, Sırlama ve Değerlendirme
Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Ortaya çıkan çalışmaların sergilenebilir düzeye ulaşıp ulaşmadığını kavrar.
üç boyutlu biçimlendirme yoluyla hacmin diğer disiplinlerle ilişkilerini ve birlikteliklerini irdeleyebilmeye,
malzeme ve tekniği kullanış biçimini kavrar
üç boyutlu biçimlendirme yoluyla hacmin ,formun ve dokunun uygulamada etkisini algılar.
skiz aşamasından itibaren tüm aşamalarda ürettiği çözüm önerileriyle, tartışmalara katılıma teşvik eder.
ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Ortaya çıkan çalışmaların sergilenebilir düzeye ulaşıp ulaşmadığını kavrar. - - - - - - - - - - - - - - -
üç boyutlu biçimlendirme yoluyla hacmin diğer disiplinlerle ilişkilerini ve birlikteliklerini irdeleyebilmeye, - - - - - - - - - - - - - - -
malzeme ve tekniği kullanış biçimini kavrar - - - - - - - - - - - - - - -
üç boyutlu biçimlendirme yoluyla hacmin ,formun ve dokunun uygulamada etkisini algılar. - - - - - - - - - - - - - - -
skiz aşamasından itibaren tüm aşamalarda ürettiği çözüm önerileriyle, tartışmalara katılıma teşvik eder. - - - - - - - - - - - - - - -