EN
  • Anasayfa
  • MUF402 Muhasebe ve Finans Bitirme Projesi (2021 - 2022 / 8. Yarıyıl)
  • EN
MUF402 - Muhasebe ve Finans Bitirme Projesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Muhasebe ve Finans Bitirme Projesi MUF402 8 0 + 4 7,0 Pdf
Birim Bölüm
MUHASEBE VE FİNANS YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Sözlü anlatım, Yüz yüze eğitim, Uygulama çalışması
EBS Koordinatörü
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Vahdet ALTUNDAL Dr. Öğr. Üyesi Arif DAMAR Doç. Dr. Aysel GÜNEY Doç. Dr. Berna DEMİR
Amaç

Bu dersin amacı öğrencilerin dört yıl boyunca elde ettikleri bilgileri kullanarak problemleri çözme yeteneklerini geliştirmeyi ve akademik araştırıma yaparak projelendirebilmelerini hedeflemektedir.

Ders İçeriği

Muhasebe ve finans alanına ait güncel, tarihsel, uygulamayı ilgilendiren konular, mesleği ilgilendiren konular, teorik ve hukuksal konuların tartışılması, projelendirilmesi ve aktarılması.

Ders Kaynakları kütüphaneler, web siteleri, internet kaynakları, işletmeler
Anadolu Üniversitesi Yayınları, Araştırma Teknikleri Kitabı.
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %100
Toplam %100
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %100
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
100
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 6 18
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 6 8 48
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 3 9
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 5 3 15
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 5 15
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 24 3 72
Toplam İş Yükü (Saat) 177
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 6,94
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Dersin oryantasyonu Ders
2 Araştırma Nasıl Yapılır Ders
3 Araştırma Nasıl Yapılır 2 Ders
4 Konu başlıklarının belirlenmesi Sözlü
5 Konu İçeriklerinin oluşturulması Beyin Fırtınası
6 Saha Araştırmaları Saha / Arazi Çalışması
7 Saha Araştırmaları 2 Saha / Arazi Çalışması
8 Ara dönem Sunumları Seminer
9 Saha Araştırmaları 3 Saha / Arazi Çalışması
10 Araştırmaların Sunumu 1 Sözlü
11 Araştırmaların Sunumu 2 Sözlü
12 Araştırmaların Sunumu 3 Sözlü
13 Araştırmaların Sunumu 4 Sözlü
14 Araştırmaların Sunumu 5 Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenciler araştırma yapma, sorun çözme ve sunum yapma teknik ve yöntemlerini öğrenmiş olacaklardır. Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Sınıf Dışı Çalışma Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Öğrenciler araştırma yapma, sorun çözme ve sunum yapma teknik ve yöntemlerini öğrenmiş olacaklardır. 5 5 5 5 5 5 5 5 2 5 5 5 5 5