| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Staj | MTS200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
| Birim Bölüm | MODA TASARIMI |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Enes NAYMAN (Yıl: 2020 - 2021) |
| Ders Veren | |
| Amaç | |
| Ders İçeriği | |
| Ders Kaynakları |
Öğretim Elemanı Notları
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 5 | 10 | 50 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 1 | 10 | 10 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 2 | 20 | 40 |
| Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 2 | 10 | 20 |
| Final | Final | 1 | 1 | 1 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 121 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 4,75 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| 13 | İş yerinde günlük görev | Saha / Arazi Çalışması |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Rapor yazma becerisini kazanma ve geliştirme. | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
| Tekstil sektörü değişik aşamalarında deneyim kazanma | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
| iş yerindeki aletleri kullanma becerisi kazanma | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
| İş güvenliği ve ergonomi hakkında bilgi sahibi olma | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
| Değişik çalışma koşullarında farklı kişilerle çalışma ve iletişim deneyimi kazanma, | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Rapor yazma becerisini kazanma ve geliştirme. | 3 | 4 | 4 | - | - | 4 | - | - | - | - | 4 | - | - | 4 | ;
| Tekstil sektörü değişik aşamalarında deneyim kazanma | 5 | 5 | 5 | 5 | - | 4 | - | - | - | - | 4 | - | - | 4 | ;
| iş yerindeki aletleri kullanma becerisi kazanma | 4 | 5 | 5 | 4 | - | 4 | - | - | - | - | 4 | - | - | 4 | ;
| İş güvenliği ve ergonomi hakkında bilgi sahibi olma | 3 | - | - | 3 | - | 3 | - | - | - | - | 3 | - | - | 4 | ;
| Değişik çalışma koşullarında farklı kişilerle çalışma ve iletişim deneyimi kazanma, | 3 | 5 | 5 | 3 | - | 5 | - | - | - | - | 4 | - | - | 4 | ;
| Ortalama Değer | 3,6 | 3,8 | 3,8 | 3 | - | 4 | - | - | - | - | 3,8 | - | - | 4 |