| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Uzmanlık Alan | ECE7000 | 6 + 0 | 10,0 |
| Birim Bölüm | ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze veya çevrimiçi uzaktan periyodik ikili ya da küçük grup toplantıları ile yürütülür. |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Emre DANDIL |
| Ders Veren | Prof. Dr. Cihan KARAKUZU Dr. Öğr. Üyesi Nihan KAZAK ÇERÇEVİK |
| Amaç |
Tez çalışması yapan öğrencinin danışmanı ile etkileşim içinde tez çalışmalarının düzenli bir şekilde yürütülmesidir. |
| Ders İçeriği |
Standart bir içeriği yoktur. Öğrenci ve konu bazlı bir içeriği vardır. Öğrencinin üzerinde çalıştığı tez konusu ile ilgili güncel literatürdeki içeriktir. |
| Ders Kaynakları |
sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Giriş | Sınıf Dışı Çalışma |
| 10 | Literatür takibi | Sınıf Dışı Çalışma |
| 7 | Makale inceleme | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
| 4 | Değerlendirme | Tartışmalı Ders |
| 13 | Rapor hazırlama ve sunma | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
| 10 | Literatür takibi | Sınıf Dışı Çalışma |
| 7 | Makale inceleme | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
| 8 | Değerlendirme | Tartışmalı Ders |
| 13 | Rapor hazırlama ve sunma | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
| 10 | Literatür takibi | Sınıf Dışı Çalışma |
| 7 | Makale inceleme | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması |
| 4 | Değerlendirme | Tartışmalı Ders |
| 13 | Rapor hazırlama ve sunma | Sınıf Dışı Çalışma Seminer |
| 14 | Sonuç Raporu değerlendirme ve sunma | Seminer Sözlü |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
| Literatürdeki yayınları takip edebilir. | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
| Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. | Sözlü Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Problem Çözme Gösterim Benzetim Laboratuar Sözlü | Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
| Güncel konular hakkında kritik yapabilir. | Sözlü Sınav | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Literatürdeki yayınları takip edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Güncel konular hakkında kritik yapabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |