| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Yeterlik Yazılı | ECE8100 | 0 + 0 | 15,0 |
| Birim Bölüm | ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Emre DANDIL |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Bu derste, ögrencinin doktora yeterlilik sınavına hazırlanması ve yeterlik sınavında başarılı olan öğrencilerin tez aşamasına geçmesi amaçlanmaktadır. |
| Ders İçeriği |
Anabilim dalı ders içerikleri |
| Ders Kaynakları |
İlgili Doktora Anabilim Dalının Ders Kaynakları
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Alanına yeni fikirlerle inovatif katkı sağlayacak güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
| Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
| Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, bütünsel ve yaratıcı düşünerek yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
| Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini bilimsel bir şekilde ifade etmek ve savunmak için etkili bir iletişim kurar | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
| Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri sürekli takip ederek, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur | Yazılı Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alanına yeni fikirlerle inovatif katkı sağlayacak güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, bütünsel ve yaratıcı düşünerek yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini bilimsel bir şekilde ifade etmek ve savunmak için etkili bir iletişim kurar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri sürekli takip ederek, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |