| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Dönem Projesi | SAG6000 | 0 + 1 | 15,0 |
| Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ - YL İÖ |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Gözde KOCA (Yıl: 2021 - 2022) |
| Ders Veren | Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Doç. Dr. Gözde KOCA Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU Doç. Dr. Sabahat COŞKUN Prof. Dr. Hasan Tezcan UYSAL Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU |
| Amaç |
Bilimsel rapor hazırlamayı öğretmek. |
| Ders İçeriği |
Literatür taramak, plan yapmak, veri toplamak, bilimsel rapor hazırlamak. |
| Ders Kaynakları |
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler Güncel makaleler Internet kaynakları Güncel raporlar Bilimsel dergi ve kitaplar Elektronik dergiler Güncel makaleler Internet kaynakları Güncel raporlar |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
100
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 5 | 14 | 70 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 8 | 14 | 112 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | Benzetim | 3 | 14 | 42 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 1 | 14 | 14 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
| Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 3 | 14 | 42 |
| Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 70 | 1 | 70 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 378 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 14,82 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Konu araştırması | |
| 1 | Konu araştırması | |
| 1 | Konu araştırması | |
| 5 | Kaynak tarama | |
| 5 | Kaynak tarama | |
| 6 | Planın hazırlanması | |
| 6 | Planın hazırlanması | |
| 11 | Çalışmanın yazımı | |
| 11 | Çalışmanın yazımı | |
| 11 | Çalışmanın yazımı | |
| 11 | Çalışmanın yazımı | |
| 11 | Çalışmanın yazımı | |
| 14 | Çalışmanın değerlendirilmesi |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Bireysel çalışma yeteneği gelişir | |||
| Veri toplar | |||
| Literatürü tarar | |||
| Bilimsel rapor hazırlar | |||
| Plan yapar |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bireysel çalışma yeteneği gelişir | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Veri toplar | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Literatürü tarar | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Bilimsel rapor hazırlar | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Plan yapar | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Bireysel çalışma yeteneği gelişir | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Veri toplar | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Literatürü tarar | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Bilimsel rapor hazırlar | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Plan yapar | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | ;
| Ortalama Değer | 5 | 4 | 3,7 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 |