Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Marka Yönetimi ve Tüketici Davranışları | SAG5503 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ - YL İÖ |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU |
Ders Veren | |
Amaç |
Dersin amacı, ürüne değer katan marka kavramı ve marka ile ilişkili kavramların açıklanarak, marka nın tüketici davranışına etkisinin ne olduğu, başarılı markaların nasıl yönetildiğinin ele alınması ve bu konuların teorik ve uygulamalı olarak öğrencilere aktarılmasıdır. |
Ders İçeriği |
Bu ders; pazarlama kavramı ve tanımı, pazarlama anlayışları ve sağlık hizmetleri pazarlaması, sağlık kurumlarında pazarlama süreçleri, tüketici davranışları, pazar araştırması, ürün geliştirme stratejileri, fiyatlandırma stratejileri, ara sınav, tutundurma, dağıtım, stratejik pazarlama planı, marka kavramı ve önemi, marka yönetimi, genel tekrar; konularını içermektedir. |
Ders Kaynakları |
Keller Kevin Lane, (2008), Strategic Brand Management, Pearson.
TİLDE Heding, Charlotte F. Knutdzer,Mogens Bijerre, (2009) Brand Management: Research, theory and practice, Routledge. David, A. A. (1996), Building Strong Brands, The Free Press. Işıl Karpat Aktuğlu (2004), Marka Yönetimi, İletişim Yayınları. Aslı Yüksel, Ülkü Yüksel (2009) Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Ölçülmesi, Beta Yayınları. Serkan Kılıç ve Hakan Altıntaş (2010), Özel Markaların Pazarlama Stratejileri, Sistem Yayıncılık |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS | 3,0 |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |