| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Tez Çalışması | TAB5000 | 0 + 1 | 20,0 |
| Birim Bölüm | TARLA BİTKİLERİ - YL |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Nurgül ERGİN (Yıl: 2022 - 2023) Prof. Dr. Erdem GÜLÜMSER (Yıl: 2020 - 2021) Prof. Dr. Zeki MUT (Yıl: 2020 - 2021) Prof. Dr. Hanife MUT (Yıl: 2020 - 2021) Doç. Dr. Emine Serap KIZIL AYDEMİR (Yıl: 2020 - 2021) Doç. Dr. Özge Doğanay ERBAŞ KÖSE (Yıl: 2020 - 2021) |
| Ders Veren | Prof. Dr. Zeki MUT Prof. Dr. Hanife MUT Doç. Dr. Emine Serap KIZIL AYDEMİR Prof. Dr. Erdem GÜLÜMSER Doç. Dr. Özge Doğanay ERBAŞ KÖSE |
| Amaç |
Tez konusunu oluşturma ve tamamlama |
| Ders İçeriği |
Tez konusuyla ilgili konuları kapsar. |
| Ders Kaynakları |
Bu derse ait ders notları ve slaytlar
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
30
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
70
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 2 | 14 | 28 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 2 | 14 | 28 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 1 | 14 | 14 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 14 | 14 |
| Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 12 | 14 | 168 |
| Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 12 | 14 | 168 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 1 | 14 | 14 |
| Ödev 1 | Ödev 1 | 14 | 1 | 14 |
| Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 10 | 1 | 10 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 500 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 19,61 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Derse giriş ve tanıtım | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Tartışmalı Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tez konusu kavramını tanır. | Laboratuvar Çalışması | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tez konusu kavramını tanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ;
| Ortalama Değer | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |