EN
  • Anasayfa
  • TAB5032 Yemeklik Baklagillerde Kalite Analizleri (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
TAB5032 - Yemeklik Baklagillerde Kalite Analizleri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Yemeklik Baklagillerde Kalite Analizleri TAB5032 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
TARLA BİTKİLERİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Özge Doğanay ERBAŞ KÖSE
Ders Veren
Amaç

Yemeklik baklagillerin kalitesini kapsar.

Ders İçeriği

Yemeklik baklagiller ve kalitesi hakkında temel kavramlar

Ders Kaynakları Bu derse ait ders notları ve slaytlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev 1 20
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
20
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
10
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
20
Temel Meslek Dersleri
50
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 4 15 60
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Ödev 1 Ödev 1 3 1 3
Final Final 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 191
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 7,49
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Derse giriş ve tanıtım Tartışmalı Ders
2 Baklagillerde kaliteye etki eden iç ve dış faktörler Tartışmalı Ders
2 Baklagillerde kaliteye etki eden iç ve dış faktörler Tartışmalı Ders
4 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin fiziksel ve kimyasal kalite özellikleri Tartışmalı Ders
4 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin fiziksel ve kimyasal kalite özellikleri Tartışmalı Ders
4 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin fiziksel ve kimyasal kalite özellikleri Tartışmalı Ders
4 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin fiziksel ve kimyasal kalite özellikleri Tartışmalı Ders
4 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin fiziksel ve kimyasal kalite özellikleri Tartışmalı Ders
9 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin bakım işlemlerinin ve çevre koşullarının kalite üzerine etkisi Tartışmalı Ders
9 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin bakım işlemlerinin ve çevre koşullarının kalite üzerine etkisi Tartışmalı Ders
9 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin bakım işlemlerinin ve çevre koşullarının kalite üzerine etkisi Tartışmalı Ders
9 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin bakım işlemlerinin ve çevre koşullarının kalite üzerine etkisi Tartışmalı Ders
9 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin bakım işlemlerinin ve çevre koşullarının kalite üzerine etkisi Tartışmalı Ders
9 Ülkemizde tarımı yapılan fasulye, nohut, mercimek, bakla, bezelye ve börülcenin bakım işlemlerinin ve çevre koşullarının kalite üzerine etkisi Tartışmalı Ders
15 Final sınavı Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15