Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | BSM300 | 6 | 0 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze ve uygulama |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Tevfik GÜLTAŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Meslek hayatlarında çalışabilecekleri kurum ve kuruluşlarda mesleki bilgi, görgü, beceri ve tecrübe sahibi olmak. |
Ders İçeriği |
Kurum ve kuruluşlarda mesleki bilgi, görgü, beceri ve tecrübe sahibi olmaya yönelik uygulamalar. |
Ders Kaynakları |
Biyosistem Mühendisliğine yönelik ulaşılabilen tüm kaynaklar
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS | 5,0 |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Uygulama, Görsel aktarım, Yerinde öğrenme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar |
1 | Uygulama, Görsel aktarım, Yerinde öğrenme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar |
1 | Uygulama, Görsel aktarım, Yerinde öğrenme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar |
1 | Uygulama, Görsel aktarım, Yerinde öğrenme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar |
1 | Uygulama, Görsel aktarım, Yerinde öğrenme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar |
1 | Uygulama, Görsel aktarım, Yerinde öğrenme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Staj yapılan işyerinin organizasyon, planlama ve yönetimi konusunda bilgi edinme; | Sözlü Sınav Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
İş hayatını ve işyeri kurallarını öğrenme; Görev bilinci kazanma; İletişim becerilerini geliştirme ve ekip halinde çalışma becerisi kazanma; Mesleki konularda eksikliklerini görme ve kendisinden istenen mesleki beklentileri kavrama; | Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması Laboratuar Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Yapılan çalışmalar hakkında rapor yazma becerisi kazanma ve geliştirme.; | Sözlü Sınav Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Staj yapılan işyerinin organizasyon, planlama ve yönetimi konusunda bilgi edinme; | 5 | 4 | 4 | 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 1 | ;
İş hayatını ve işyeri kurallarını öğrenme; Görev bilinci kazanma; İletişim becerilerini geliştirme ve ekip halinde çalışma becerisi kazanma; Mesleki konularda eksikliklerini görme ve kendisinden istenen mesleki beklentileri kavrama; | 5 | 4 | 4 | 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 1 | ;
Yapılan çalışmalar hakkında rapor yazma becerisi kazanma ve geliştirme.; | 5 | 4 | 4 | 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | ;
Ortalama Değer | 5 | 4 | 4 | 1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3,33 | 1 |