EN
  • Anasayfa
  • BSM409 Sulama Suyu Kalitesi (2022 - 2023 / 7. Yarıyıl)
  • EN
BSM409 - Sulama Suyu Kalitesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sulama Suyu Kalitesi BSM409 7 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Ramazan MERAL
Ders Veren Prof. Dr. Ramazan MERAL
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları Chapra, S. C. 2015. Yüzey su kalitesi modellemesi. Nobel yayınları (ISBN: 978-605-320-150-2), 870 ss.
Chapra, S. C. 2015. Yüzey su kalitesi modellemesi. Nobel yayınları (ISBN: 978-605-320-150-2), 870 ss.
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Su kalite sınıflandırması yapabilme Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Su kalite sınıflandırması yapabilme Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Su kalite sınıflandırması yapabilme - - - - - - - - - - - - -
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme - - - - - - - - - - - - -
Su kalite sınıflandırması yapabilme - - - - - - - - - - - - -
Çeşitli su kalite modellerini kullanabilme - - - - - - - - - - - - -