| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Yeterlik Sözlü | KMH8200 | 0 + 0 | 15,0 |
| Birim Bölüm | KİMYA MÜHENDİSLİĞİ - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Çağlayan AÇIKGÖZ (Yıl: 2022 - 2023) Prof. Dr. Çağlayan AÇIKGÖZ (Yıl: 2021 - 2022) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Bu derste, ögrencinin doktora yeterlilik sınavına hazırlanması ve yeterlik sınavında başarılı olan öğrencilerin tez aşamasına geçmesi amaçlanmaktadır. |
| Ders İçeriği |
Anabilim dalı ders içerikleri |
| Ders Kaynakları |
İlgili Doktora Anabilim Dalının Ders Kaynakları
Kırbaş, D. Ekim Çevik, F. (2017). Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Araştırma Etiği. Ankara: Güneş Kitabevi Yayınları. Kırbaş, D. Ekim Çevik, F. (2017). Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Araştırma Etiği. Ankara: Güneş Kitabevi Yayınları. İlgili Doktora Anabilim Dalının Ders Kaynakları Kırbaş, D. Ekim Çevik, F. (2017). Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Araştırma Etiği. Ankara: Güneş Kitabevi Yayınları. Kırbaş, D. Ekim Çevik, F. (2017). Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Araştırma Etiği. Ankara: Güneş Kitabevi Yayınları. |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| 1 | Doktora Yeterlik Sınavına Hazırlık | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Alanına yeni fikirlerle inovatif katkı sağlayacak güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
| Alanı ile ilgili disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
| Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, bütünsel ve yaratıcı düşünerek yeni stratejik yaklaşımlar geliştirir. | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
| Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini bilimsel bir şekilde ifade etmek ve savunmak için etkili bir iletişim kurar | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler | |
| Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri sürekli takip ederek, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |