EN
  • Anasayfa
  • SHB254 Proje Yönetimi (2023-2024 / 4. Yarıyıl)
  • EN
SHB254 - Proje Yönetimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Proje Yönetimi SHB254 4 2 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
SOSYAL HİZMET
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Ders Yüz yüze verilmektedir.
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Sibel EZGİN AĞILLI
Ders Veren
Amaç

Bu dersin amacı proje yönetiminin kaideleri ve süreçlerini öğrenmektir.

Ders İçeriği

Ders kapsamında proje yönetiminin proje yaşam döngüsü içindeki bütün aşamaları ve süreçleri incelenecektir. Ayrıca proje tasarlama ve proje süreçlerinde gruplar arası ilişkiler mercek altına alınacaktır.

Ders Kaynakları Kazan, H. (Belirtilmemiş) Proje Yönetimi. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 8 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 7 7
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 1 7 7
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 7 7
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 5 1 5
Ara Sınav 2 Ara Sınav 2 5 1 5
Final Final 10 1 10
Toplam İş Yükü (Saat) 77
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,02
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Bilişim Teknolojilerinde Proje Yönetimi Ders Gösterim
2 Proje Yönetimi Süreç Grupları Ders Gösterim
3 Proje Entegrasyon Yönetimi Ders Gösterim
4 Proje Kapsam Yönetimi Ders Gösterim
5 Proje Zaman Yönetimi Ders Gösterim
6 Proje Maliyet Yönetimi Ders Gösterim
7 Proje Kalite Yönetimi Ders Gösterim
8 Proje İnsan Kaynakları Yönetimi Ders Gösterim
9 Proje İletişim Yönetimi Ders Gösterim
10 Proje Risk Yönetimi Ders Gösterim
11 Proje Tedarik Yönetimi Ders Gösterim
12 Proje Yönetimi ve Planlama Çalışması Ders Gösterim
12 Proje Yönetimi ve Planlama Çalışması Ders Gösterim
12 Proje Yönetimi ve Planlama Çalışması Ders Gösterim
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenci proje yönetiminin temel kaidelerini açıklayabilir. Yazılı Sınav Ders Gösterim Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Öğrenci proje yönetiminin süreç ve gruplarını açıklayabilir. Yazılı Sınav Ders Gösterim Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Öğrenci proje yönetiminin insan ilişkileri ve deneyimsel boyutunu açıklayabilir. Yazılı Sınav Ders Gösterim Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Öğrenci proje tasarımı ve kontrolüne dair fikir sahibi olur. Yazılı Sınav Ders Gösterim Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
Öğrenci proje fikirleri hazırlayıp plan üretebilir. Yazılı Sınav Ders Gösterim Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15 PÇ 16
Öğrenci proje yönetiminin temel kaidelerini açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci proje yönetiminin süreç ve gruplarını açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci proje yönetiminin insan ilişkileri ve deneyimsel boyutunu açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci proje tasarımı ve kontrolüne dair fikir sahibi olur. - - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci proje fikirleri hazırlayıp plan üretebilir. - - - - - - - - - - - - - - - -