Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Proje Yönetimi | SHB254 | 4 | 2 + 0 | 4,0 |
Birim Bölüm | SOSYAL HİZMET |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Ders Yüz yüze verilmektedir. |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Sibel EZGİN AĞILLI |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı proje yönetiminin kaideleri ve süreçlerini öğrenmektir. |
Ders İçeriği |
Ders kapsamında proje yönetiminin proje yaşam döngüsü içindeki bütün aşamaları ve süreçleri incelenecektir. Ayrıca proje tasarlama ve proje süreçlerinde gruplar arası ilişkiler mercek altına alınacaktır. |
Ders Kaynakları |
Kazan, H. (Belirtilmemiş) Proje Yönetimi. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi.
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 8 | 8 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 7 | 7 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 1 | 7 | 7 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 7 | 7 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 5 | 1 | 5 |
Ara Sınav 2 | Ara Sınav 2 | 5 | 1 | 5 |
Final | Final | 10 | 1 | 10 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 77 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 3,02 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Bilişim Teknolojilerinde Proje Yönetimi | Ders Gösterim |
2 | Proje Yönetimi Süreç Grupları | Ders Gösterim |
3 | Proje Entegrasyon Yönetimi | Ders Gösterim |
4 | Proje Kapsam Yönetimi | Ders Gösterim |
5 | Proje Zaman Yönetimi | Ders Gösterim |
6 | Proje Maliyet Yönetimi | Ders Gösterim |
7 | Proje Kalite Yönetimi | Ders Gösterim |
8 | Proje İnsan Kaynakları Yönetimi | Ders Gösterim |
9 | Proje İletişim Yönetimi | Ders Gösterim |
10 | Proje Risk Yönetimi | Ders Gösterim |
11 | Proje Tedarik Yönetimi | Ders Gösterim |
12 | Proje Yönetimi ve Planlama Çalışması | Ders Gösterim |
12 | Proje Yönetimi ve Planlama Çalışması | Ders Gösterim |
12 | Proje Yönetimi ve Planlama Çalışması | Ders Gösterim |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenci proje yönetiminin temel kaidelerini açıklayabilir. | Yazılı Sınav | Ders Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Öğrenci proje yönetiminin süreç ve gruplarını açıklayabilir. | Yazılı Sınav | Ders Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Öğrenci proje yönetiminin insan ilişkileri ve deneyimsel boyutunu açıklayabilir. | Yazılı Sınav | Ders Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Öğrenci proje tasarımı ve kontrolüne dair fikir sahibi olur. | Yazılı Sınav | Ders Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
Öğrenci proje fikirleri hazırlayıp plan üretebilir. | Yazılı Sınav | Ders Gösterim | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci proje yönetiminin temel kaidelerini açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci proje yönetiminin süreç ve gruplarını açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci proje yönetiminin insan ilişkileri ve deneyimsel boyutunu açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci proje tasarımı ve kontrolüne dair fikir sahibi olur. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenci proje fikirleri hazırlayıp plan üretebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |