Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İş Yeri Eğitimi | BŞÜ204 | 4 | 5 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | MEKATRONİK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Serkan SÖKMEN |
Ders Veren | Öğr. Gör. Alperen Buğra ÇOLAK Öğr. Gör. Mithat YANIKÖREN Dr. Öğr. Üyesi Eralp ŞENER |
Amaç |
Öğrencileri meslek hayatlarına hazırlamak, kariyer hedeflerini belirlemelerinde yol gösterici olmak ve alanıyla ilgili çalışma yapabilmesini sağlamak. |
Ders İçeriği |
Öğrencinin mesleki eğitimine yönelik kariyer planlaması yapabilmesi, mesleğine yönelik bir konuyu çalışması, araştırması, raporlaması ve sözlü olarak sunması. |
Ders Kaynakları |
İşletmede Mesleki Eğitim Kılavuzu
İşletmede Mesleki Eğitim Web Sayfası |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Uygulama 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Dönem Sonu Uygulaması | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
2 | Meslek eğitimi ile ilgili mevzuat ve uygulamalar. | |
2 | Meslek eğitimi ile ilgili mevzuat ve uygulamalar. | |
3 | Çalışma hayatında birey, kariyere ilişkin temel kavramlar. | |
4 | Kariyer yönetimi. | |
4 | Kariyer yönetimi. | |
6 | Bireysel kariyer planlama ve geliştirme uygulamaları. | |
7 | Özgeçmiş hazırlama teknikleri. | |
9 | Mülakat teknikleri. | |
9 | Mülakat teknikleri. | |
10 | Örnek olay çözümleri. |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Pratik bilgilerini kullanarak karşısınsa çıkan problemleri yalnız başına ve ya takım çalışmasıyla çözer. | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Staj süreci boyunca verilen görevleri zamanında yapar. | Saha / Arazi Çalışması | Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pratik bilgilerini kullanarak karşısınsa çıkan problemleri yalnız başına ve ya takım çalışmasıyla çözer. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Staj süreci boyunca verilen görevleri zamanında yapar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |