EN
  • Anasayfa
  • BŞÜ200 İşletmede Mesleki Eğitim (2022 - 2023 / 4. Yarıyıl)
  • EN
BŞÜ200 - İşletmede Mesleki Eğitim
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İşletmede Mesleki Eğitim BŞÜ200 4 5 + 10 19,0 Pdf
Birim Bölüm
MEKATRONİK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Bülent TURAN
Ders Veren Öğr. Gör. Mithat YANIKÖREN Öğr. Gör. Alperen Buğra ÇOLAK Dr. Öğr. Üyesi Eralp ŞENER
Amaç

Öğrencilerin, programlarına uygun olan işletmelerde teorik esaslarını okulda öğrendikleri derslerin uygulamasını, öğrenim gördükleri alandaki bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmelerine, okul sürecinde çalışma hayatını ve işletmelerdeki uygulamaları tanımalarına olanak sağlamak ve iş hayatına geçişlerini kolaylaştırmaktır.

Ders İçeriği

Zorunlu işletmede mesleki eğitim.

Ders Kaynakları İşletmede Mesleki Eğitim Kılavuzu
İşletmede Mesleki Eğitim Web Sayfası
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Uygulama 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
100
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 8 16 128
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 8 16 128
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 8 16 128
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 3 16 48
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 5 2 10
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 32 1 32
Uygulama 1 Uygulama 1 16 1 16
Toplam İş Yükü (Saat) 490
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 19,22
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Önlisans eğitimini tamamlayıcı nitelikte mesleki bilgi ve deneyim kazanır. Ödev / Proje Saha / Arazi Çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Pratik bilgilerini kullanarak karşısınsa çıkan problemleri yalnız başına ve ya takım çalışmasıyla çözer. Ödev / Proje Saha / Arazi Çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Staj süreci boyunca verilen görevleri zamanında yapar. Ödev / Proje Saha / Arazi Çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Önlisans eğitimini tamamlayıcı nitelikte mesleki bilgi ve deneyim kazanır. - - - - - - - - - - - -
Pratik bilgilerini kullanarak karşısınsa çıkan problemleri yalnız başına ve ya takım çalışmasıyla çözer. - - - - - - - - - - - -
Staj süreci boyunca verilen görevleri zamanında yapar. - - - - - - - - - - - -