EN
  • Anasayfa
  • İST322 Yönlendirilmiş Grup Çalışması II (2023-2024 / 7. Yarıyıl)
  • EN
İST322 - Yönlendirilmiş Grup Çalışması II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Yönlendirilmiş Grup Çalışması II İST322 7 2 + 1 5,0 Pdf
Birim Bölüm
İSTATİSTİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Serpil TÜRKYILMAZ
Ders Veren
Amaç

Bu ders öğrencilere grup çalışması ile özgün bir çalışmayı planlama, araştırma, yazma ve sunma becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.

Ders İçeriği

Proje konularının belirlenmesi, kaynak tarama, projenin hazırlanması, raporlanması ve sunumu.

Ders Kaynakları Proje konusu ile ilgili tüm kaynaklar.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Proje konusunun belirlenmesi (1) Tartışmalı Ders
2 Proje konusunun belirlenmesi (2) Tartışmalı Ders
3 Kaynak tarama Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
4 Araştırmada yol gösterecek temel kaynakçanın belirlenmesi Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
5 Temel kaynakçanın tartışılması(1) Tartışmalı Ders
6 Temel kaynakçanın tartışılması(2) Tartışmalı Ders
7 Temel kaynakçanın tartışılması(3) Tartışmalı Ders
8 Temel kaynakçanın tartışılması ve çalışmanın sınırlarının belirlenmesi Tartışmalı Ders
9 İlgili kaynakları düzenleme Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
10 Gelişme raporlarını hazırlama (1) Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
11 Gelişme raporlarını hazırlama (2) Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
12 Çalışmanın uygulama alanlarının tartışılması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
13 Raporun son haline getirilmesi Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
14 Çalışmanın sözlü olarak sunulması Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İstatistiğin temel alanı ile ilgili bir konuyu tartışabilme Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Bilgilerini eleştirel bakış açısı ile birleştirerek problem çözebilme Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Bilimsel kaynakları etkin olarak kullanabilme Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Edindikleri bilgileri yazılı olarak derleyebilme Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Çalışmayı sözlü olarak sunabilme Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
İstatistiğin temel alanı ile ilgili bir konuyu tartışabilme - - - - - - - - - - - - - - -
Bilgilerini eleştirel bakış açısı ile birleştirerek problem çözebilme - - - - - - - - - - - - - - -
Bilimsel kaynakları etkin olarak kullanabilme - - - - - - - - - - - - - - -
Edindikleri bilgileri yazılı olarak derleyebilme - - - - - - - - - - - - - - -
Çalışmayı sözlü olarak sunabilme - - - - - - - - - - - - - - -