EN
  • Anasayfa
  • DAY7000 Uzmanlık Alan (2025 - 2026 / . Yarıyıl)
  • EN
DAY7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan DAY7000 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Aslı ERGENEKON ARSLAN Doç. Dr. Sabahat COŞKUN Dr. Öğr. Üyesi Berrin ÇELİK Dr. Öğr. Üyesi Eralp ŞENER Dr. Öğr. Üyesi Melis ALPASLAN TAKAN Dr. Öğr. Üyesi Tuba SÜTLÜOĞLU Prof. Dr. Edip AVŞAR Doç. Dr. Serpil MENTEŞE
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
10
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
10
Destek Dersleri
10
Ek Dersler
10
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
10
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
10
Uzmanlık / Alan Dersleri
20
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
20
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 10 30
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 2 10 20
Önceden planlanmış özel beceriler Özel Destek / Yapısal Örnekler 2 6 12
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 2 6 12
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 2 6 12
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 2 6 12
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 2 6 12
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 1 6 6
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 6 18
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 2 6 12
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 2 6 12
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Panel 2 6 12
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 3 6 18
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 2 6 12
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 1 4 4
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 2 6 12
Ödev 1 Ödev 1 1 1 1
Uygulama 1 Uygulama 1 1 1 1
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 261
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 10,24
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - - -