EN
  • Anasayfa
  • ÇMH205 Kurumsal İletişim (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
ÇMH205 - Kurumsal İletişim
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Kurumsal İletişim ÇMH205 3 3 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Ersen Cemal SONGİL
Ders Veren
Amaç

Kurumsal İletişim kavramı, kapsamı, kurumsal iletişimin işlevleri, yönetim ve planlanmasıyla ilgili konuların kavranmasını sağlamaktır.

Ders İçeriği

Kurumsal iletişim kavramı, kurumsal iletişimde stratejik yönetim ve planlama, kurumsal tasarım ve görsel kimlik, kurumsal itibar yönetimi, kurumsal iletişim ve sosyal medya, kurumsal imaj, marka ve reklam, sosyal sorumluluk

Ders Kaynakları Kurumsal İletişim/ Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları/2017
Açıldığı Öğretim Yılı 2014 - 2015 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 9 27
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 3 9
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 3 2 6
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 16 1 16
Final Final 19 1 19
Toplam İş Yükü (Saat) 77
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,02
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
8 Kurumsal İtibar Yönetimi- Kurumsal İtibarın Bileşenleri
4 Kurum Kültürü ve Kimliği - Kurum Kimliğini Oluşturan Unsurlar
10 Kurumsal İmaj- Kurumsal İmajın Oluşum ve Yönetim Süreci
1 Kurumsal İletişim İle İlgili Kavramlar
9 Kurumsal İletişim ve Sosyal Medya
2 Kurumsal İletişimin Etkileşim İçinde Olduğu Alanlar
7 Kururmsal Tasarım ve Görsel Kimlik
3 Kurumsal İletişimde Kullanılan Teknik ve Araçlar- Kurumsal İletişim Ağ Modelleri
12 Kurumsal Reklamcılık
5 Kurumsal İletişimde Stratejik Yönetim - Stratejik Yönetim Düzeyleri
13 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Halkla İlişkiler
11 Kurumsal Pazarlama
14 Türkiye'de Sosyal Sorumluluğun Tarihsel Gelişimi ve Uygulama Örnekleri
6 Stratejik Planlama
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Kurumsal iletişimin kavramı, tanımı ve kapsamını kavrar Yazılı Sınav Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kurumsal iletişimde stratejik yönetim ve planlama sürecini kavrar Yazılı Sınav Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kurumsal imaj, kurumsal pazarlama, kurumsal marka ve kurumsal reklamcılık kavramlarını açıklayacak nitelikte bilgi sahibi olur Yazılı Sınav Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kurumsal itibar kavramı, bileşenleri ve özelliklerini öğrenir Yazılı Sınav Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kurumsal iletişimin etkileşim içinde olduğu alanlarla ilgili bilgi sahibi olur Yazılı Sınav Beyin Fırtınası Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Kurumsal iletişimin kavramı, tanımı ve kapsamını kavrar - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal iletişimde stratejik yönetim ve planlama sürecini kavrar - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal imaj, kurumsal pazarlama, kurumsal marka ve kurumsal reklamcılık kavramlarını açıklayacak nitelikte bilgi sahibi olur - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal itibar kavramı, bileşenleri ve özelliklerini öğrenir - - - - - - - - - - - - -
Kurumsal iletişimin etkileşim içinde olduğu alanlarla ilgili bilgi sahibi olur - - - - - - - - - - - - -