EN
  • Anasayfa
  • BŞÜ200 İşletmede Mesleki Eğitim (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
BŞÜ200 - İşletmede Mesleki Eğitim
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İşletmede Mesleki Eğitim BŞÜ200 4 5 + 10 19,0 Pdf
Birim Bölüm
GIDA KALİTE KONTROLÜ VE ANALİZİ
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Bülent TURAN
Ders Veren
Amaç

Öğrencilerin, programlarına uygun olan işletmelerde teorik esaslarını okulda öğrendikleri derslerin uygulamasını, öğrenim gördükleri alandaki bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmelerine, okul sürecinde çalışma hayatını ve işletmelerdeki uygulamaları tanımalarına olanak sağlamak ve iş hayatına geçişlerini kolaylaştırmaktır.

Ders İçeriği

Zorunlu işletmede mesleki eğitim.

Ders Kaynakları İşletmede Mesleki Eğitim Kılavuzu
İşletmede Mesleki Eğitim Web Sayfası
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 1 16 16
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 14 140
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 1 14 14
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma Ders 8 14 112
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 1 16 16
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 16 16
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 16 16
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 1 16 16
Uygulama 1 Uygulama 1 8 15 120
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 8 15 120
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 128 1 128
Final Final 128 1 128
Toplam İş Yükü (Saat) 870
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 34,12
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
1 İşletmede mesleki eğitim. Saha / Arazi Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Önlisans eğitimini tamamlayıcı nitelikte mesleki bilgi ve deneyim kazanır. Ödev / Proje Saha / Arazi Çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Pratik bilgilerini kullanarak karşısınsa çıkan problemleri yalnız başına ve ya takım çalışmasıyla çözer. Ödev / Proje Saha / Arazi Çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Staj süreci boyunca verilen görevleri zamanında yapar. Ödev / Proje Saha / Arazi Çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Önlisans eğitimini tamamlayıcı nitelikte mesleki bilgi ve deneyim kazanır. - - - - - - - - - - - - - - -
Pratik bilgilerini kullanarak karşısınsa çıkan problemleri yalnız başına ve ya takım çalışmasıyla çözer. - - - - - - - - - - - - - - -
Staj süreci boyunca verilen görevleri zamanında yapar. - - - - - - - - - - - - - - -