1 |
Turizm sektörü ile ilgili genel bilgi sahibi olmak; sektör ile ilgili temel kavramları öğrenmek. |
2 |
Otel işletmeciliğinde kullanılan uluslararası terimleri kullanabilmek ve sektörde yeterli olabilecek derecede yabancı dil bilmek. |
3 |
Temel bilgisayar kullanım bilgisi ile birlikte sektörde kullanılan bilgisayar otomasyon programlarını kullanmayı öğrenmek. |
4 |
Turizm, turizm çeşitleri ve otel işletmelerindeki temel faaliyet konularıyla ilgili bilgi ve becerilere sahip olmak. |
5 |
Yiyecek-içecek, servis, menü planlama, önbüro işlemleri, temizlik, bakım, muhafaza süreçlerindeki işlemler ve teknikler ile ilgili bilgiye sahip olmak. |
6 |
Etkin iletişim kurabilme becerisine sahip olmak. |
7 |
Seyahat acentacılığı, tur operatörlüğü konusunda genel bilgi ve beceriye sahip olmak. |
8 |
Sektörel sorunlar hakkında bilgi sahibi olmak. |
9 |
Kongre ve fuar organizasyonu, turizm coğrafyası, tarih, kültür, muhasebe, araştırma yöntemleri, rekreasyon gibi konularda genel bilgiye sahip olmak. |
10 |
Turizmde yönetim ve pazarlama ile ilgili genel bilgiye sahip olmak. |
11 |
Mesleki etik, sosyal sorumluluk ve çevre bilincine sahip olmak. |
12 |
Mesleki yasal mevzuatı anlayabilme ve uygulama becerisine sahip olmak. |
13 |
Turizm ile ilgili konularda edindirdiği bilgi ve becerileri sürekli geliştirerek ve turizm alanıyla ilgili yenilik ve gelişmeleri takip ederek ömür boyu öğrenmeye açık olmak. |
14 |
Turizm alanıyla ilgili konularda edindirdiği bilgi ve becerileri sorgulayabilme becerisine sahip olmak. |