| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Gelişen Teknoloji | ELO226 | 4 | 2 + 0 | 2,0 |
| Birim Bölüm | ELEKTRİK |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Alperen Buğra ÇOLAK |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Gelişen teknoloji ve ARGE faaliyetleri hakkında bilgilendirmek, ürün geliştirme faaliyetleri ve süreçleri hakkında bilgilendirmek ayrıca Teknoloji ve teknoloji transferi hakkında bilgi vermek teknoloji ve ürün hayat eğrileri öğretmektir. |
| Ders İçeriği |
Gelişen teknolojiler konusunda bilgilenme, gelişim süreçlerinin öğrenilmesi mevcut teknolojilerle karşılaştırılması . Yeni teknolojilerin Elektronik teknoloji alanına yaptığı katkıların öğrenilmesi. |
| Ders Kaynakları |
İnternet Kaynakları, Akademik Dergiler.
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 4 | 1 | 4 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 3 | 1 | 3 |
| Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 3 | 1 | 3 |
| Final | Final | 5 | 1 | 5 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 57 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 2,24 | |||
| AKTS | 2,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Grupların ve Konuların Belirlenmesi | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 5 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 5 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| 13 | Belirlenen konunun sunulması ve tartışılması | Gösterim Grup Çalışması Sözlü |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Bilgilerini günceller | Yazılı Sınav Sunum / Seminer | Gösterim Grup Çalışması Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
| Gelişen teknolojiyi takip eder. | Yazılı Sınav Sunum / Seminer | Gösterim Grup Çalışması Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilgilerini günceller | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Gelişen teknolojiyi takip eder. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |