EN
  • Anasayfa
  • COĞ340 Amerika Coğrafyası (2021 - 2022 / 6. Yarıyıl)
  • EN
COĞ340 - Amerika Coğrafyası
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Amerika Coğrafyası COĞ340 6 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
COĞRAFYA
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Taner KILIÇ
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları Berna Özşar, "15 Soruda AB ve AB Tek Sigorta Piyasası", TSRŞB Yayınları, 2006 Onur Acar, "Avrupa Birliği'nde Solvency II Projesi", TSRŞB Yayınları, 2008 TSEV ve TSRŞB Yayınları
Atasoy, E. (2010). Kıtalar ve Ülkeler Coğrafyası. Ezgi Kitabevi
Güngördü, E. (2010). Devletler Coğrafyası (Siyasi, Fiziki, Beşeri ve Ekonomik Yönü ile). Ankara: Gazi Kitabevi
Özçağlar, A., 2011, Bölge Kavramı ve Sitematiği (Basılmamış Ders Notu)
Tunçdilek, N.(1987) Doğal Bölgeler.
Elmas, G. (2001) Küreselleşme Sürecinde Bölgesel Dengesizlikler AB ve Türkiye. Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
Dinler, Z. (2014). Bölgesel İktisat. Ekin Kitabevi Yayınları
Hobbs, JJ (2009). Dünya Bölgesel Coğrafyası. Kanada: Brooks-Cole.
Koç, H., Aksoy, B. (2012). Coğrafya Eğitiminde Bölge Kavramı. Marmara Coğrafya Dergisi: 25-319-339.
Timor, A.N. (2002). Güneydoğu Asya Özellikler, Ülkeler. İstanbul: Çantay Kitabevi
Açıldığı Öğretim Yılı 2013 - 2014 2014 - 2015 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Dünyada var olan bölgelerin çeşitlerini ve oluşturulma amaçlarını kavrama Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kıtaların kültürel ve siyasi özelliklerini açıklar Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Küresel ve bölgesel örgütleri ve amaçlarını öğrenir Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kıtaların fiziki özelliklerini açıklar Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Kıta ve okyanus kavramlarını, kıtaların ve okyanusların Dünya üzerindeki dağılımını açıklar
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Dünyada var olan bölgelerin çeşitlerini ve oluşturulma amaçlarını kavrama - - - - - - - - - - - - - -
Kıtaların kültürel ve siyasi özelliklerini açıklar - - - - - - - - - - - - - -
Küresel ve bölgesel örgütleri ve amaçlarını öğrenir - - - - - - - - - - - - - -
Kıtaların fiziki özelliklerini açıklar - - - - - - - - - - - - - -
Kıta ve okyanus kavramlarını, kıtaların ve okyanusların Dünya üzerindeki dağılımını açıklar - - - - - - - - - - - - - -