EN
  • Anasayfa
  • İŞL5000 Tez Çalışması (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
İŞL5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İŞL5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim,
EBS Koordinatörü Arş. Gör. Tolga ALTINTAŞ
Ders Veren Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Doç. Dr. Gözde KOCA Prof. Dr. Meral EROL FİDAN Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Prof. Dr. Rifat YILMAZ Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER
Amaç

Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi.

Ders İçeriği

Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri.

Ders Kaynakları Internet kaynakları
Güncel makaleler
Güncel raporlar
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
100
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 15 14 210
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 20 1 20
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 1 14 14
Ödev 1 Ödev 1 10 1 10
Ödev 2 Ödev 2 100 1 100
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 10 1 10
Toplam İş Yükü (Saat) 420
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 16,47
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Bilgi Sınıf Dışı Çalışma Seminer
2 Alanyazının taranması Sınıf Dışı Çalışma Seminer
2 Alanyazının taranması Sınıf Dışı Çalışma Seminer
4 Tez Önerisinin Geliştirilmesi Seminer
5 Tez önerisinin savunulması Seminer
6 Verilerin toplanması Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması
6 Verilerin toplanması Sınıf Dışı Çalışma İnceleme / Anket Çalışması
8 Verilerin çözümlenmesi Seminer
8 Verilerin çözümlenmesi Seminer
11 Sonuçların yorumlanması Seminer
11 Sonuçların yorumlanması Seminer
12 Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması Seminer
12 Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması Seminer
14 Öz-değerlendirme Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sonuçları yorumlar Ödev / Proje Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Genel değerlendirme yapar Ödev / Proje Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Literatür taraması yapar Ödev / Proje Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Veri toplama yöntemlerini öğrenir Ödev / Proje Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Veri analizi yapar Ödev / Proje Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
; ; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Sonuçları yorumlar 5 5 5 5 5 5 5 4 4 4 2 4
Genel değerlendirme yapar 4 4 4 4 4 5 5 5 5 5 2 5
Literatür taraması yapar 4 4 4 4 5 5 5 5 4 5 2 4
Veri toplama yöntemlerini öğrenir 4 5 5 5 5 5 5 5 4 5 2 5
Veri analizi yapar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 2 4
Ortalama Değer 4,2 4,4 4,4 4,4 4,6 4,8 4,8 4,6 4,2 4,6 2 4,4